אחיו של איציק סעדיאן: "בזכות התפילות, מרן הגר"ח והתורה אחי ניצל"

    אסתי פלד No Comments on אחיו של איציק סעדיאן: "בזכות התפילות, מרן הגר"ח והתורה אחי ניצל"

    אבי סעדיאן אחיו של נכה צה"ל איציק עדיאן הנמצא במצב קשה בבית החולים, התראיין ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על מצבו של אחיו לאחר הניתוח הארוך שעבר ועל המשך המאבק למען נכי צה"ל. התפללו

    צילום: אפרים דוד
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחיו של נכה צה"ל איציק סעדיאן הנמצא במצב קשה מאוד בבית חולים, אבי סעדיאן מספר הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על תהליך ההחלמה הארוך והלא פשוט של אחיו, "איציק עבר אתמול ניתוח של 10 שעות הוא מאוד חלש. המערכת החיסונית שלו כמעט ולא עובדת".

    האח סיפר כי "רק בזכות התפילות ומרן שר התורה והתורה זה מה שהציל אותו". אחיו מבקש להתפלל לרפואת אחיו יצחק חיים בן לידה לרפואה שלמה.

    אבי סיפר על אחיו איציק, "אחי לחם בעזה פרק מהנגמ"ש ויצא להגן על חבירו שנשרפו לו מול העיניים, הוא מתעורר באמצע הלילה בבהלה כשהוא בטוח שהוא באמצע מלחמה, פתאום הוא נמצא בבית קברות, הוא היה בחור רגיל פתאום אחרי המלחמה הוא השתנה לחלוטין בגלל הפוסט טראומה שלו מהמלחמה. הוא תמיד אמר למה זה מה שמגיע לנו אחרי שנלחמנו בשביל המדינה".

    עוד הוסיף, "הוא תמיד הלך לאנשים המסכנים, ניצולי שואה, מבוגרים שעברו מלחמות, וחולים הוא תמיד היה בא לבקר אותם. זה נורמלי שצריך ללכת ולהילחם לקבל את מה שמגיע להם מביטוח לאומי?".

     



    0 תגובות