מנכ"ל משרד השיכון: "היחידה בביתר הייתה שארית מהשיווק הקודם"

    אסתי פלד No Comments on מנכ"ל משרד השיכון: "היחידה בביתר הייתה שארית מהשיווק הקודם"

    מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לאפליה הבוטה בבנייה לציבור החרדי בשיווק האחרון והתוכניות לציבור החרדי, "הציבור זקוק ל-11 אלף יחידות דיור בשנה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן התראיין ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למאות יחידות הדיור שאושרו לבנייה בשטחים כבמקביל אושרו אלפי יחידות דיור לבניה לפלסטינים, "אנחנו שואפים לבנות כמה שיותר במדינה. היחידה בביתר עילית שפורסמה זאת ייתרה מתוכנית קודמת שאריות שבטעות טכנית לא נכנסה בשיווק הקודם, לצערי זה לא מועיל לתושבים".

    פרידמן התייחס להקפאה בערים החרדיות והאפליה הבוטה אמר, "אי הבנייה במודיעין עילית ובביתר עילית – זה עניין מדיני לחלוטין. המגזר החרדי צריך 11 אלף יח"ד בכל שנה. אם היינו מחכים לבנייה חרדית בשפיר – זה היה מעכב את הבנייה. רוצים להתקדם במהירות".

    על ביטול תוכנית למגזר החרדי אמר פרידמן, "המקום היה חלק מתוכנית שהסבו אותו מ-16 אלף יחידות דיור ל- 11 אלף יחידות ולהפוך את כולו לציבור החרדי היה גורם להקטנה של השטח, אנחנו הוצאנו 2000 יחידות דיור שלא דווקא לציבור החרדי יש עוד שטחים במקום שאני מקווה שיהיה בחלק לציבור החרדי".

     



    0 תגובות