אוחנה על האישור לדירה אחת בביתר: "בגלל האמירה להגביל את כוח החרדים"

    אסתי פלד No Comments on אוחנה על האישור לדירה אחת בביתר: "בגלל האמירה להגביל את כוח החרדים"

    שר המשפטים והבט"פ לשעבר ח"כ אמיר אוחנה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לפגישת פוטין ובנט, "נתניהו השכיל לייצר ברית עם ארה"ב ועם רוסיה – בו זמנית היינו המדינה היחידה בעולם". אוחנה הבהיר כי לא הזמין שום סקר על הפופולאריות שלו בליכוד ואמר על הסכסוכים הפנימיים במפלגה, "זאת בדיוק הדרך להשאיר אותנו באופוזיציה"

    צילום: פלאש 90
    9:32
    29.03.24
    ידידיה מאיר No Comments on מטריד: חילול שבת המוני בשביל נאום פוליטי \\ ידידיה מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים והבט"פ לשעבר ח"כ אמיר אוחנה התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס ל"חוק האיראני" שמקדמות ימינה ותקווה חדשה כנגד נתניהו, לדבריו "חוק סער לא יפגע רק בנתניהו, אלא גם בכלל מצביעי המחנה הלאומי. זה שולל את יכולת הבחירה שלנו".

    אוחנה סיפר כי "אתמול התווכחתי עם פרקליט המדינה לשעבר משה לדור, שהשתמש באותו חוק נגד יעקב נאמן, שנאלץ להתפטר ובסוף זוכה".

    על רקע הריצה לאבו מאזן, אוחנה התייחס לאפשרות של שלום מול הפלסטינים והבהיר, "ייקח שנים רבות להגיע לשלום. ממשלת נתניהו בנתה בהיקפים רבים ביו"ש, על אף דרישת אובמה, וזאת הדרך היחידה לשלום".

    אוחנה הבהיר כי "לממשלה הנוכחית עם מרצ והעבודה – יהיה קשה לבנות ביו"ש. בביתר עילית אושרה יחידת דיור שלמה, וייתכן שזה בגלל האמירות של לזרוק את החרדים למזבלה ולהגביל את כוחם" האשים אוחנה.

    אוחנה התייחס לפגישה בין בנט לפוטין ואמר, "מניח שהאווירה בפגישה בין בנט לפוטין אכן הייתה טובה. אך נתניהו השכיל לייצר ברית עם ארה"ב ועם רוסיה – בו זמנית. המדינה היחידה בעולם. יכולנו לפעול בחופשיות מול ההתעצמות האיראנית. כעת, רוסיה הודיעה כי תפעל לסכל פעולות תקיפה של ישראל בסוריה" הבהיר אוחנה את השינוי הדרמטי בסוריה.

    על הפופולאריות שלו ההולכת וגדלה בליכוד אמר אוחנה, "לא הזמנתי שום סקר פנימי בליכוד, ולא הזמנתי מעולם. אני לא מאמין בסקרים. מצער לראות את הסכסוכים הפנימיים בליכוד, זאת בדיוק הדרך להשאיר אותנו באופוזיציה. צריך להתלכד תחת מי שבחרנו בראשות התנועה".

    על החרמת הוועדות ע"י הליכוד אמר אוחנה, "ענין הוועדות בכנסת עדיין לא הוסדר. ההצעה של הקואליציה היא בלתי חוקית, יש להם רוב של אצבע אחת בלבד. אין לנו סיבה להיכנס למגרש כשהתוצאות ידועות מראש, כן משתתפים אבל לא חברים רשמית. לדעתי, זה ייפתר בימים הקרובים".

    אוחנה קורא למדינה להפקיע את ניהול הסמכויות במירון לידי המדינה, "אני לא עוקב אחרי הדיונים בוועדת החקירה לאסון מירון. לא חושב שהמשטרה צריכה להיות אחראית על כל אירוע, אבל כן חושב שהמדינה צריכה להפקיע את השטח ולעשות שם סדר, שח"ו לא נראה שוב כאלו מראות".

     



    0 תגובות