מק"י וחד"ש תוקפים את החלטת גנץ: "נעשה בשותפות מרצ ורע"מ"

    איתי גדסי 1 Comment on מק"י וחד"ש תוקפים את החלטת גנץ: "נעשה בשותפות מרצ ורע"מ"

    בחד"ש ומק"י תוקפים בחריפות את השותפות לממשלה רע"מ ומרצ על רקע החלטת שר הביטחון גנץ להכריז על 6 ארגוני טרור בכסות ארגונים אזרחיים כ"ארגוני טרור"

    צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הכרזתו של שר הביטחון בני גנץ על 6 ארגונים של כביכול "זכויות אדם" כארגוני טרור, המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) והחזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד"ש) גינו את החלטת שר הביטחון, לדבריהם, "החלטה זו היא חלק ממדיניותה הנפשעת של הממשלה – בשותפות מרצ ורע"ם – להנצחת הכיבוש, העמקת ההתנחלות ומניעת כל התנגדות באמצעות תיעוד וחשיפת פשעי הכיבוש מול דעת הקהל הבינלאומית והמקומית".

    עוד הוסיפו כי "הכל במטרה לחסל את השאלה הפלסטינית על כל מרכיביה. אותה מדיניות של ממשלת נתניהו שממשכיה "ממשלת השינוי" ביתר שאת. הקהילה הבינלאומית נדרשת לפעול באופן מידי לביטול החלטה זו, וללחוץ על ממשלת הכיבוש לחדול מההפרות היומיומית של זכויות העם הפלסטיני".

    כזכור, לאחר פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי (שב״כ) והמטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור (מט"ל), אשר אושרה על ידי הגורמים המשפטיים, שר הביטחון בני גנץ חתם על צו המכריז על שישה ארגונים של ״החזית העממית לשחרור פלסטין״ ביהודה ושומרון, כארגוני טרור.

    ארגונים אלה הינם חלק מרשת של ארגונים הפועלים בכיסוי בזירה הבינלאומית מטעם החזית העממית, על מנת לתמוך בפעילותו ולקדם את מטרותיו.

    שמות הארגונים: ועדת הנשים, המוסד המשפטי "אלצ'מיר", מוסד המחקר "ביסאן", ארגון "אלחק", התנועה העולמית להגנה על ילדים – סניף פלסטין (DCI-P) ו-ועדת הפעילות החקלאית (UAWC).



    1 תגובות

    מיין תגובות