הממשלה הכריזה מלחמה ביהדות: 40 מליון ש"ח לפעילות הרפורמית

    אבי רבינא 1 Comment on הממשלה הכריזה מלחמה ביהדות: 40 מליון ש"ח לפעילות הרפורמית

    לראשונה מקום המדינה: התנועה הרפורמית הכפרנית תקבל 40 מיליון ש"ל לצורך פעילותה בארץ הקודש. מדובר בסכום עתק שיועבר למשרד התפוצות לאגף יהדות מתחדשת. ח"כ מקלב: "הממשלה מתקצבת התבוללות לאנשים שאין להם כל משמעות בארץ ישראל, בכדי לעזור להם בעקירת הדת, הייחוס והכשרות"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלת השנאה ליהדות: לאחר שהוציא לדרך את הרפורמה להרס הכשרות, ובדרך צפויה הרפורמה הבאה להרס הגיור והרבנות, היום (ראשון) ממשלת ישראל בראשות נפתלי בנט החליטה סופית להעביר תקציב של 40 מיליון שקלים עבור פעילות התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בשנת 2021, וזאת בהמשך ליישום ההסכמים הקואליציוניים.

    מדובר בתקציב עתק שלא היה קיים עד כה, התקציב הוקצה על ידי הממשלה הנוכחית למשרד התפוצות עבור פעילות "יהדות מתחדשת", לדרישת נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים בקואליציה. יש לציין כי התנועה הכפרנית – הרפורמים שפרשו מהיהדות המסורה לנו מדורי דורות, בישראל הינם תופעה זניחה ושולית שאין לה כלל השפעה מסוכנת והרסנית כפי שיש להם בארה"ב, ובכל זאת נראה שבנט נחוש להכניס אותם בכוח לקדמת הבמה בארץ הקודש.

    ח"כ אורי מקלב אמר על החלטת הממשלה: "לצערנו הממשלה עוקרת את הדת – הממשלה הזו עושה כמה דברים באבחה אחת, היא פוגעת בציבור החרדי, בערכי צביון המדינה. ולא מסתפקת בכך אלא אף מעניקה סכומי עתק שערורייתיים ומתקצבת התבוללות לאנשים שאין להם כל משמעות בארץ ישראל, לא מספרית ולא ערכית בכדי לעזור להם בעקירת הדת, הייחוס והכשרות".

    כבר בהקמת הממשלה פורסם דבר ה- 40 מיליון השקלים שיוקצו לרפורמים ולקונסרבטיבים, אולם בימים האחרונים מזכירות הממשלה פרסמה הצעת מחליטים שבה ההכרה הרשמית בתנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות מקבלת ביטוי מעשי וסופי.

    בתוך הפעילות שתתוקצב מהתקציב הייחודי – יכללו אירועי פרובוקציה בכותל המערבי, שמעתה ממשלת ישראל והעומד בראשה בנט – יהיו שותפים רשמים להם.

    כזכור, בראש חודש האחרון, הכותל המערבי חולל על ידי חבר הכנסת גלעד קריב, יו"ר ועדת חוקה, שבניגוד גמור לחוק, נכנס לעזרת הנשים כשבידו ספר תורה. קריב לא התנצל על פעילותו הלא חוקית ואף התגאה בה והבהיר כי ימשיך לנהוג כך.

    בעקבות חילול הכותל על ידי קריב, מרכז ליב"ה המוביל את המאבק נגד הרפורמים, שיגר תלונה משפטית ליועץ המשפטי לממשלה, ובה דרישה להעמיד לדין פלילי את קריב. בהמשך הצהירו חברי הכנסת מ'יהדות התורה' ומש"ס כי להבא, בראש חודש כסלו, הם מתכוונים לבלום בגופם את הפרובוקציה של קריב ולא לאפשר לו לחלל את הכותל המערבי, בניגוד לחוק.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בקרוב נראה מה סופם של הכופרים בה’