אלקין והשקית: "בשקית היו תצלומי אוויר חשובים"

    שלמה ריזל No Comments on אלקין והשקית: "בשקית היו תצלומי אוויר חשובים"

    אלקין אמר כי השקית שסחב עימו לחדרו של הנשיא הרוסיה, היא "חבילת צילומים ותצלומי אוויר" אבל סירב לענות באיזה אובייקטים מדובר ובאיזו מדינה

    זאב אלקין צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    אלקין והשקית: לפי פרסום בעיתונות הישראלית בשפה הרוסית – שר השיכון, זאב אלקין שהתלווה לביקורו של ראש הממשלה בסוריה כמתרגם, אמר כי השקית שסחב עימו לחדרו של הנשיא הרוסיה, היא "חבילת צילומים ותצלומי אוויר" אבל סירב לענות באיזה אובייקטים מדובר ובאיזו מדינה.

    לדבריו "אנו מדברים על נושא חשוב מבחינה ביטחונית וכל זה קורה על רקע המשא ומתן בסוריה ופיתוח פעיל של תוכנית הגרעין של איראן".

    אלקין נשאל עד כמה המפות הללו סייעו לשכנע את פוטין להגדיל את נוכחותו בסוריה ואמר "הם עזרו. הודגמו שם ניואנסים שונים. מה שאמור היה לחזור לישראל חזר. מה צריך להישאר שם נשאר שם. שני נושאי השיחה העיקריים היו האטה בפיתוח תכנית הגרעין האיראנית והמצב בסוריה. הדיון בשני הנושאים הצליח מאוד". עוד טען אלקין: "אני לא חושב שהרוסים מבינים את מה שקורה באיראן אחרת מאיתנו".

    כזכור, השר אלקין שהתלווה אל ראש הממשלה, נפתלי בנט בביקורו בשבוע שעבר ברוסיה, נצפה נושא עימו שקית אותה הכניס יחד איתו למעונו של הנשיא הרוסי, ולדימיר פוטין. מדובר במחזה של שגרתי והדבר עורר גל של תגובות ותהיות ברשת ובתקשורת על תכולתה של השקית.

    בנוסף, ראש הממשלה בנט, שנכנס לתפקידו אך לפני חודשים ספורים ונחשב לטירון בנושאי דיפלומטיה, נצפה בסרטון חולף של פניו של הנשיא הרוסי, מתכופף לעבר השר אלקין שנעמד לידו ושואל אותו מספר שאלות כשהוא (בנט) עומד עם גבו אל הנשיא, שבינתיים המתין ללחיצת היד. רק מעט לאחר מכן 'קלט' בנט שהנשיא ממתין לו, הסתובב והושיט את היד ללחיצה. מדובר באירוע שהיה עלול להוביל לתקרית דיפלומטית.



    0 תגובות