- רדיו קול חי - -

גבר כבן 70 נהרג מפגיעת רכבת סמוך לנתניה

גבר כבן 70 נהרג כתוצאה מפגיעת רכבת, לאחר שנכנס לשטח המסילה בסמוך לנתניה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה דיווחו על גבר כבן 70 ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.

פראמדיק מד"א דניאל סילוק סיפר: "עצרנו עם הניידת טיפול נמרץ בשולי כביש החוף והלכנו רגלית לפסי הרכבת. הפצוע שכב מחוסר הכרה ועם חבלת קשה מאוד בפלג גופו העליון, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום".

אליעזר ליפשיץ חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי עוברי אורח הוא נפגע מהרכבת תוך כדי עבודתו בסמוך לפסי הרכבת".

במשטרה מסרו: במשטרת ישראל התקבל דיווח על גבר בן 68 שנפגע מרכבת בקטע המסילה הסמוך ליישוב נווה איתמר. גורמי רפואה קבעו את מותו של הגבר, בוחני התנועה של במשטרה פתחו בחקירה לברור נסיבות התאונה.

מרכבת ישראל נמסר: אדם אשר נכנס לשטח המסילה בניגוד לתקנות בסמוך לנתניה נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום של רכבת ישראל, משטרה ומד"א נמצאים במקום. בהנחיית המשטרה, הופסקה תנועת הרכבות באיזור.

לפי שעה ובאופן זמני רכבות מכיוון צפון תסיימנה נסיעתן בתחנת חדרה מערב, ומכיוון דרום בתחנת נתניה. לנוסעים מחיפה והצפון שיעדם תל אביב מומלץ להיעזר בשירותי תחבורה ציבורית חלופית הסמוכה לתחנות חיפה חוף הכרמל או מרכזית המפרץ.

לנוסעים מהדרום ותל אביב שיעדם חיפה והצפון מומלץ להיעזר בשירותי תחבורה ציבורית הסמוכה לתחנות ת"א סבידור מרכז ות"א ההגנה.