היערכות שיא באלעד לקראת אירוע הענק בו יקבעו מזוזות במרכז הרפואי בעיר

    אתר קול חי No Comments on היערכות שיא באלעד לקראת אירוע הענק בו יקבעו מזוזות במרכז הרפואי בעיר

    היערכות שיא באלעד לקראת פתיחת המרכז הרפואי הגדול בציבור החרדי | הנהלת המגזר החרדי במחוז עלו להזמין את רבני העיר | תושבי אלעד והאזור הביעו את שמחתם בפתיחת המרכז הרפואי הענק, שמספק שירותי רפואה מקצועיים במגוון תחומים

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים הקרובים ייערך אירוע קביעת מזוזות וגזירת סרט למרפאת קארו – המרכז הרפואי הגדול החדש של שירותי בריאות כללית בעיר אלעד, שמתפרס על פני שטח של 2000 מ"ר. בימי הפתיחה, מקיימת הנהלת המחלקה החרדית של כללית במחוז דן-פ"ת, בראשות הרב נחמיה בלושטיין, היערכות קדחתנית לאירוע החגיגי, המציין עידן חדש של שירותי רפואה ובריאות לתושבי אלעד.

    במסגרת ההיערכות עלה הרב נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת, יחד עם מנהלי קשרי הקהילה של כללית באלעד – הרב משה גבירר והרב יחיקם גמליאל – לבתיהם של חשובי רבני העיר, לעדכן על הבשורה החשובה ולהזמינם לאירוע הפתיחה.

    רבני העיר הגאונים, בהם הרב מרדכי מלכה, הרב שלמה זלמן גרוסמן, רב קהל חסידים הגאון הרב זושא הורביץ ועוד, קיבלו את המשלחת בחום ובשמחה על הבשורה לתושבי העיר ועודדו את הנהלת כללית על הפעילות התמידית והחשיבה על פיתוח שירותי הרפואה והבריאות לתושבי אלעד. בימים הקרובים יעלו נציגי כללית לבתי רבנים נוספים בעיר איתם הנציגים נמצאים בקשר תמידי למען תושבי העיר

    הרבנים שמעו מנציגי המחלקה החרדית של המחוז על המרכז החדש, שכולל שירותי רפואה המתפרסים על פני מנעד רחב של מקצועות בריאות ובהם: רפואת משפחה, רפואת ילדים, נוירולוגיה ילדים, גסטרו ילדים, ריאות ילדים, אבחוני קשב וריכוז, בית מרקחת חדיש ורחב ידיים שיפתח בעת הקרובה ויכלול חדר ייעוץ רוקחי פורץ דרך – ועוד מגוון תחומים רפואיים הנגישים ללקוחות כללית באלעד.

    בנוסף עודכנו הרבנים על הצוות המובחר שמוביל את המרכז הרפואי החדש, בהנהלת ד"ר ניר מרכוס, מומחה ברפואת ילדים ומי שניהל בהצלחה רבה את מרפאת בן-יאיר ומוכר לאוכלוסייה באלעד.
    צוות המרכז הרפואי החדש כולל מספר רב של רופאים ואחיות וכן מומחי רפואה מובילים בכל התחומים. בנוסף במרכז הרפואי רחב הידיים הוקם מרכז ייעודי לסדנאות, בו יינתנו גוון סדנאות רחב היקף אשר כלולים בסל השירותים של כללית.

    עיקר הדגש במרפאה החדשה, הינו על רפואת ילדים, וכהמחשת המחויבות להגשת השירות הטוב ביותר בתחום עובדים בה ארבעה מומחים לרפואת ילדים מהמרכזים הרפואיים המובילים בישראל, ובקרוב יצטרף מומחה חמישי. במקום יפעל גם מרכז להתפתחות הילד בו יינתנו לאורך כל שעות היום שירותי ייעוץ על ידי יועצת מומחית להתפתחות הילד.

    במרפאה הראשונית יפגשו מטופלי כללית באלעד את רופאי המשפחה המנוסים ד"ר נעמי לברן וד"ר אמין עמאר. לקוחות כללית באלעד, ייהנו במרכז הרפואי החדש גם משירותי סיעוד ע"י אחיות מקצועיות, מערך בדיקות קורונה, מערך סדנאות לקידום הבריאות האישית ובריאות המשפחה במגוון תחומים, החל מתזונה נכונה, הפסקת עישון ועד אימוץ אורח חיים בריא.

    הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן פ"ת בכללית: "בפגישות עם רבני העיר, העברנו את הרוח המנחה אותנו בכללית לספק לכלל הציבור, בדגש על הציבור החרדי את שירותי הרפואה והבריאות המקצועיים ביותר, תוך התאמת והנגשה לצרכים הייחודיים של הקהילות השונות. אני מודה לרבני העיר והנהלת העיר שנתנו את ברכתם ויגיעו לפאר את המעמד המרומם בקביעת המזוזות וחנוכת הבית למרכז הרפואי הענק בעיר אלעד"

    הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית הוסיף: "כללית כארגון הבריאות המוביל בישראל מעניק את השירותים הרפואיים המקצועיים, החדשניים והמותאמים ביותר לקהילה.

    פתיחת המרכז הרפואי קארו החדש באלעד, הוא חלק ממעטפת שלימה של עשייה שמעניקה כללית ללקוחותיה בעיר אלעד בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל."



    0 תגובות