המועמד לשעבר ב'ימינה': "ויתרתי על דברים שעבדתי עבורם שנתיים וחצי"

    מהדורת הבוקר No Comments on המועמד לשעבר ב'ימינה': "ויתרתי על דברים שעבדתי עבורם שנתיים וחצי"

    מועמד ימינה לשעבר, שי מימון שהתפטר עם הקמת הממשלה שוחח עם 'קול חי': "אמרתי שידי לא תהיה במעל הזה, אני לא מוכן להיכנס לקואליציה כזו ואני לא אכנס פנימה ואשקר ואמעל באמון הבוחרים. אני ויתרתי על כסף, כבוד וכיסא ועל דברים שעבדתי עליהם שנתיים וחצי. אני לא יודע כמה אנשים עמדו בסיטואציה הזו"

    ראש הממשלה נפלתי בנט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    מועמד מספר 10 ברשימת ימינה לכנסת, שי מימון, שהתפטר מהרשימה אחרי שהוקמה הממשלה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "ויתרתי על כסף, כבוד וכיסא – ועל דברים שעבדתי עליהם שנתיים וחצי. אני לא יודע כמה אנשים עמדו בסיטואציה הזו", אומר מימון.

    בפתח השיחה הוא התייחס למכתב ששלח לאחרונה לבנט, יחד עם כמה פעילים ומועמדים נוספים בימינה – ובו הביע את התנגדותו לממשלה הנוכחית: "אני מאמין שהקב"ה מנהל את העולם והוא שם אותנו בסיטואציה הזו ואנחנו פועלים איך שאנחנו רואים לנכון. הטריגר שגרם לנו לשלוח מכתב ולהביע את דעתנו בפומבי – זה לא בגלל השלכות פוליטיות מיידיות שיהיו לו עכשיו. זה לא יפרק את הממשלה כי אנחנו מחוץ לגלגל כרגע".

    הוא סיפר: "במשך שנתיים וחצי עבדנו והיינו מאוד קרובים לבנט ולכל חברי ימינה ועבדנו קשה להביא מצביעים. כשראש הממשלה נפתלי בנט, לפני שבוע וקצת אומר שהוא משוחרר מלחצים, בעצם הוא אומר שהוא משוחרר ממצביעים, 'תסתכלו על הצד הטוב שבזה כי אני עובד בשבילכם'".

    "הדבר הזה הוא נוראי בעיני", אומר המועמד לשעבר: "בשלב הראשון האו אמר אני משיל את הפוליטיקה, מתנער מהאידיאולוגיה והמדברים שעליהם רצנו, מערכים שבעקבותם אמרנו לאנשים להצביע ימינה. בשלב השני הוא אומר גם מהמעט מצביעים שכן היו הוא מתנער. ופה כבר אמרנו די, אי אפשר לשתוק יותר".

    "הוא ביקש מאנשים להצביע לו, תוך פיזור הבטחות מאוד ברורות ופשוט עשה ההפך הגמור ואנחנו היינו חלק מזה", מוסיף מימון.

    הוא נשאל מדוע הוא התפטר ולא נשאר על מנת לעצור את המהלך: "אני לא הייתי ח"כ ולא היו נותנים לי להיות. כדי לעצור את המהלך הזה, גיליתי את דעתי כבר בתחילת שומר החומות ועזוב את מה שאמרתי בתוך מינה, כתבתי קבל עם ועדה שאני נגד המהלך. אני מצטער שאין לי מאה אלף עוקבים, אבל פוצצתי את זה קבל עם ועדה. גם עמית סגל פרסם את זה. הדבר היה ידוע".

    "אמרתי שידי לא תהיה במעל הזה, אני לא מוכן להיכנס לקואליציה כזו ואני לא אכנס פנימה ואשקר ואמעל באמון הבוחרים. קודם כל, הייתי מציע לבדוק האם קיבלתי משהו או האם אני נלחם על הדעות שלי ובעקבותיהם, אני ויתרתי על כסף, כבוד וכיסא – ועל דברים שעבדתי עליהם שנתיים וחצי. אני לא יודע כמה אנשים עמדו בסיטואציה הזו".



    0 תגובות