ח"כ אשר: "לעמדתנו יש להשתתף בוועדות, מקווה שזה יקרה השבוע"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אשר: "לעמדתנו יש להשתתף בוועדות, מקווה שזה יקרה השבוע"

    ח"כ אשר בריאיון ל'קול חי': "אנחנו לא כבולים לנתניהו, המחשבה שלנו היא שצריך לחזור חזרה לוועדות באופן מלא. לגבי ההצבעה בוועדות אמרנו את דעתנו ואני מקווה שנחזור לשם כבר השבוע"

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

    ח"כ יעקב אשר אומר כי לעמדת יהדות התורה, יש להשתתף בדיוני הוועדות ולא להמשיך בחרם והוא צופה שבמהלך השבוע הקרוב יסגר סיכום שכזה מול הליכוד. "אני חושב שזה יסגר השבוע ונחזור להצבעות", אומר אשר.

    בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, נשאל ח"כ אשר על ההערכות לנפילת הממשלה ואמר: "אני לא חושב שמישהו יכול לדעת כמה זמן זה יקח, אבל אין ספק שהממשלה הזו לא אמיתית, לא גוף הומוגני של אנשים שחושבים באופן דומה. אין שם גם הנהגת אחרת ברורה, אלא כמה וכמה – ומספיק לערער את זה קצת בשביל שזה יפרק".

    לדבריו "יש להם בסיס רעוע, שכל רוח שאינה מצויה יכול להפיל, הם עדיין לא עמדו במבחן קשה ולכן אי אפשר לדעת מתי זה יקרה, הנחת העבודה היא שהדבר הזה בסופו של דבר לא יחזיק מעמד".

    אשר נשאל על החרמת הוועדות וההיצמדות להחלטות הליכוד: "אנחנו לא כבולים ולא מסתירים את דעתנו שצריך להשתתף בוועדות ולא להמשיך עם החרם. אני חושב שזה יסגר השבוע ונחזור להצבעות".

    הוא הדגיש: "אנחנו לא יושבים וממתינים מתי תיפול הממשלה, אנחנו עובדים כל העת גם כדי לקצר את ימיה וגם יושבים יום ולילה בוועדות הכנסת לתקן מה שאפשר ויש שם גם הישגים ב"ה אבל אין צורך להרחיב בכך".

    אשר התייחס לעניין העתירה בבג"ץ בנושא הוועדות, ונשאל מדוע לא להשתמש באפשרות הזו של עתירות לבג"ץ באופן תדיר יותר, כפי שעשתה בעבר האופוזיציה בזמן ממשלות נתניהו: "אנחנו רואים שיש זהות אינטרסים של הגוף הזה עם הממשלה", ענה אשר. "יושבים שם אנשים שיהיו מוכנים לכסות את האמת העיקר כדי שהליכוד ונתניהו לא יעלו חזרה לשלטון. אנחנו רואים את זה לאור כל פסיקותיו של בית המשפט העליון במהלך השנים".

    הוא הוסיף: "אין לנו שום ציפיות מביהמ״ש שיגן עלינו כאופוזיציה, וגם לא מהתקשורת, הם יצאו להפסקה מאז הקמת הממשלה החדשה".



    0 תגובות