לקראת חזרתו ארצה: פוטין ובנט בשיחה נוספת

    שלמה ריזל No Comments on לקראת חזרתו ארצה: פוטין ובנט בשיחה נוספת

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שוחחו עם צאת השבת | הנשיא הזמין את ראש הממשלה ואת רעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג | ביום שישי נפגש ראש הממשלה בנט ושר השיכון זאב אלקין עם נשיא רוסיה ובכירים בממשל הרוסי, ועם צאת השבת, בשעות הקרובות הוא יצא ארצה

    צילום: ניר שרף \ לעמ
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התקשר עם מוצאי השבת לראש הממשלה, נפתלי בנט, עם צאת השבת בסוצ׳י, רוסיה. בשיחתם, התעניין הנשיא פוטין בשלומו של ראש הממשלה  לאחר סוף השבוע בסוצ׳י והודה לו על פגישתם הטובה והמעמיקה אתמול.

    ראש הממשלה הודה לנשיא על האירוח החם ועל פגישתם המועילה, שתסייע לחיזוק הקשר בין המדינות. הנשיא פוטין הזמין את ראש הממשלה ואת רעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג. רה"מ נענה להזמנה והשיב, כי ישמח להגיע לביקור המשך.

    כזכור, ראש הממשלה, נפתלי בנט נפגש ביום שישי עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין לראשונה בעיר סוצ'י, רוסיה. כפי שהיה בתקופת נתניהו, אל הביקור התלווה שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, שהשתתף בעבודה ההכנה לביקור ולוקח חלק בפגישה בין המנהיגים.

    הביקור הגיע על רקע המתיחות ההולכת וגדלה מול איראן ועל הבקשה הישראלית להמשיך את שיתוף הפעולה מול איראן על אדמת סוריה. בין איראן לבין רוסיה יש קשרים דיפלומטיים וצבאיים, המעיבים על השיחות והתקשורת.



    0 תגובות