נטוורקינג לבעלי עסקים: הכנס המבוקש של "ביזנסט" חוזר ובגדול

    אבי יעקב No Comments on נטוורקינג לבעלי עסקים: הכנס המבוקש של "ביזנסט" חוזר ובגדול

    ועידת ביזנסט לעסקים שזכתה לפני כשנתיים להצלחה מסחררת, חוזרת ובגדול: הכנס הגדול לחיבור בין בעלי עסקים חרדים יתכנס במהלך השבוע ורבים מבטיחים את מקומם בוועידה המבוקשת

    כנס ביזנסט הראשון
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם העסקים החרדי זכה לעדנה גדולה בשנים האחרונות. בכל שנה מוקמים אלפי יזמים ובעלי עסקים חדשים שנותנים שירותים לכל הציבור החרדי בערים השונות בקהילות ובחצרות השונות.

    לפני כשנתיים נערכה ועידת "ביזנסט" לעסקים שזכתה להצלחה גדולה שהתבטאה בשותפות רחבה של אנשי עסקים מכל קצוות הקשת בציבור החרדי ששריינו את מקומם בכינוס הייחודי והמבוקש.

    הקהילה העסקית "ביזנסט" יוזמת אירועים רבים, בהם נערכים מפגשים שוטפים וכנסי ענק במסגרת "נט-וורקינג" – רשת היכרות ועבודה משותפת של אנשי עסקים המעשירים אחד את השני ובונים שיתופי פעולה מעצימים.

    מעבר לעסקאות הנסגרות במאות אלפי שקלים בשולי המפגש, נחשפים בעלי העסקים במפגשי העצמה של "ביזנסט" לאפשרויות חדשות ולשיתופי פעולה, מתרגלים את יכולות המכירה על ידי מומחים בתחומי שיווק וניהול והשיווק.

    להרשמה לוועידה היוקרתית לחצו על התמונה

    בשל ההצלחה הגדולה תתקיים בשבוע הבא "ועידת ביזנסט 2 לעסקים" וביסוס קהילת אנשי העסקים. ועידת הענק תתקיים במרכז האירועים היוקרתי אבניו הנמצאת בקריית שדה התעופה, והיא תציע לבעלי ולבעלות העסקים המשתתפים יום עשיר במיוחד, בהפקה מוקפדת ומושקעת.

    מיטב מומחי השיווק והדיגיטל בישראל צפויים להופיע על הבמה המבוקשת. הרצאות וסדנאות לצד מוצרים וכלים חדשניים לשימוש, פיתוח ושדרוג בעלי העסקים החרדים שבקהילת "ביזנסט".

    לצד הפקת התוכן המעשיר, גם האירוח יהיה ברמה גבוהה: ארוחות גורמה עשירות וכיבוד לאורך כל היום בכשרות הטובה ביותר. למשתתפים תוענק פגישת ייעוץ עם מיטב המומחים ואנשי המקצוע.

    כמו כן, למשתתפים תוענק גישה לפורום נטוורקינג אונליין שיחל לפעול כשבוע לפני הכנס ובו תתאפשר יצירת קשרים חשיפת העסק, והיכרות מוקדמת עם בעלי העסקים עימם ירצו להיפגש.

    אם רציתם להכיר בעלי עסקים אחרים, להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם וליצור קשרים עם האנשים שהכי יכולים לכם בפיתוח העסק שלכם – אסור לכם לפספס את "ועידת ביזנסט 2 לעסקים".

     

    הירשמו עכשיו

     

     



    0 תגובות