ביטן חושף: "הסיעות החרדיות אלו שהתחילו את החרם על הוועדות"

    יעקב ריבלין ואבי בלום No Comments on ביטן חושף: "הסיעות החרדיות אלו שהתחילו את החרם על הוועדות"

    ח"כ דוד ביטן בריאיון ל'קול חי': "שמעתי שהחרדים רוצים להפסיק את החרם על הוועדות. הם וסמוטריץ' אלו שהתחילו עם זה. דווקא אני התנגדתי לזה מלכתחילה. אתה לא יכול להתחיל מלחמה ולהפסיק אותה באמצע כי עכשיו זה לא מתאים"

    דוד ביטן צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ דוד ביטן (הליכוד) תוקף את חברי הכנסת ממפלגתו שנעדרו בהצבעות חשובות: "ברור שהקואליציה מנצחת תמיד, זה לא דבר חדש", אומר ביטן. "אבל הם פגעו בלכידות של הליכוד ובתדמית שלו בפני הציבור הרחב, שמצפה שנחליף את הממשלה ונילחם על כך. אם אתה מחליט לצאת החוצה – חבורה שלמה – זה יוצר בעיה".

    בריאיון לפילפוליטיקה עם יעקב ריבלין ואבי בלום, הוא נשאל על עניין הוועדות: "שמעתי שהחרדים רוצים להפסיק עם זה, הם וסמוטריץ' אלו שהתחילו עם זה. דווקא אני התנגדתי לזה מלכתחילה. אתה לא יכול להתחיל מלחמה ולהפסיק אותה באמצע כי עכשיו זה לא מתאים".

    הוא הוסיף: "ניהלנו על זה מאבק תקופה ארוכה, והשבוע זה אמור להסתיים מבחינת בית המשפט העליון. אמרתי להם שאי אפשר לסגת דווקא עכשיו. אנחנו מצידנו ביקשנו השבוע מבית המשפט לתת פסק דין או למחוק את העתירה".

    הוא התייחס להכרזתו של יולי אדלשטיין על התמודדות מול נתניהו: "עצם זה שאדם מגיש מועמדות זה לא יוצר פילוג. אבל זה מיותר כי אנחנו צריכים להילחם בקואליציה על מנת להחליף אותה ולא להתעסק בעניינים הפנימים של המפלגה. זה יגרום נזק בסופו של דבר". עם זאת הוא הדגיש כי הוא מעולם לא אמר שאדלשטיין צפוי לפרוש מהליכוד: "משם עד לומר שהוא יפרוש – זה רחוק".



    0 תגובות