שר הבריאות: "צריך להפסיק עם התבהלה, מנטרים כל וריאנט"

    המהדורה המרכזית No Comments on שר הבריאות: "צריך להפסיק עם התבהלה, מנטרים כל וריאנט"

    שר הבריאות הורוביץ בריאיון ל'קול חי': "אני מציע להפסיק עם התבהלה הזאת, יש הרבה וריאנטים בעולם ואנחנו מנטרים אותם. אין צורך להכנס ללחץ ולהכניס את כולנו לסחררת הזו. אנחנו מקיימים שגרת חיים לצד הקורונה"

    צילום: הדס פרוש / Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: הדס פרוש / Flash90

    שר הבריאות, ניצן הורוביץ מתייחס לירידה בתחלואה בקורונה: "יש ירידה דרמטית, אנחנו בדעיכה של הגל הרביעי ואת זה עשינו בלי סגר, בניגוד למה שעשתה הממשלה הקודמת לאורך שנה וחצי. אני חושב שזו הצלחה גדולה שלנו. זה הקו שהובלתי מכניסתי לתפקיד".

    בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, הוא הבהיר: "זה לא אומר שאנחנו חוגגים, ממשיכים עם המסכות והבדיקות וכל מה שצריך – להאבק במגיפה תוך כדי שגרת החיים".

    הוא נשאל על וריאנטים חדשים מחו"ל וענה בתקיפות: "אני מציע להפסיק עם התבהלה הזאת, יש הרבה וריאנטים בעולם ואנחנו מנטרים אותם. אין צורך להכנס ללחץ ולהכניס את כולנו לסחררת הזו. אנחנו מקיימים שגרת חיים לצד הקורונה".

    הורוביץ הוסיף: "אנחנו לא יכולים כל הזמן לסגור ולסגור". לטענתו "גם מספר הנפטרים וגם מספר הנדבקים היה פחות מאשר בגלים הקודמים, וגם לסגרים ולהשבתות של המשק יש מחיר עצום, נפשי וכלכלי – ולכן אנחנו לא ננקוט המדיניות הזו. אנחנו בודקים כל אדם שנכנס לנתב"ג ועם זה נמשיך. בדיוק בשביל לתפוס כבר בכניסה כל וריאנט מחו"ל".

    הורוביץ התייחס למתווה לקיצור התורנויות בבתי החולים: "יש מחסור גם ברופאים ולכן יש קושי לעשות את זה בבת אחת. אני מלווה את המאבק הזה כבר עשר שנים. לעבוד 26 שעות ברצף זה בלתי אפשרי. אני לא יודע איך אפשר להחזיק מעמד ככה, לכן אנחנו חייבים לקצר וזה מה שאנחנו עושים. אני חושב שזו באמת הצלחה גדולה".



    0 תגובות