האחים דויטש בסינגל קרליבכי נוסף: "רחם בחסדך" | האזינו

    ארי טננבוים No Comments on האחים דויטש בסינגל קרליבכי נוסף: "רחם בחסדך" | האזינו

    האחים אביה ואוריאל דויטש, אשר מזה כמה שנים עוסקים בשיריו של ר' שלמה קרליבך, שהשבוע ביום ט"ז רם-חשוון חל יום פטירתו ה27, מוציאים כעת סינגל נוסף משיריו של ר' שלמה | האזינו

    צילום: יח"צ
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות


    האחים אביה ואוריאל דויטש, אשר מזה כמה שנים עוסקים בשיריו של ר' שלמה קרליבך, שהשבוע ביום ט"ז רם-חשוון חל יום פטירתו ה27, מוציאים כעת סינגל נוסף משיריו של ר' שלמה.

    האחים דויטש שמו להם למטרה לחדש את שיריו הנדירים והלא מוכרים של הרב קרליבך, ולהנגיש אותם לציבור הרחב, וכעת הם מוציאים לאור את השיר רחם בחסדך.

    בשנים האחרונות עוסקים האחים דויטש במציאת הסיפורים והתורות שעומדים מאחורי השירים, וכעת הם עמלים על כתיבת מופע שבו הם ישירו יספרו וידברו על השירים האלה.

    "הרבה מהשירים ר' שלמה לא הלחין סתם" אומרים האחים, "הרבה פעמים היה לר' שלמה סיפור ממש מופלא מאחורי השירים, יש את הסיפורים היותר מוכרים שרב שלמה אף סיפר בהופעותיו, מהם פחות מוכרים ומהם יותר כמו סיפור ההלחנה של השיר ומחה ה', אך ישנם סיפורים לא מוכרים שסיפרו התלמידים הקרובים אליו והם אינם מוכרים לציבור".
    "רחם בחסדך הוא שיר שכמעט ולא מוכר לציבור" מוסיפים האחים "שמנו לעצמינו מטרה להנגיש את השירים הלא מוכרים לציבור, אם זה בהקלטות ואם זה במופע שבעז"ה אנחנו מתכננים לעשות, כך גם עשינו לפני כשנה כשהוצאנו את השיר לך טוב להודות מתוך הברכה שבסוף ההלל".

    כיום מופיעים האחים בזיצים והתוועדויות ברחבי הארץ, וזה כאמור הסינגל השני אותו הם מוציאים.

    האזינו:

    שיר: רחם בחסדך
    מילים: מתוך זמירות לליל שבת
    לחן: ר' שלמה קרליבך
    שירה: אביה ואוריאל דויטש
    נגינה: יגאל דוד שטטנר ואוהד שאוואט
    עיבוד והקלטה: יגאל דוד שטטנר
    קליפ מילים: אושרית וונדי


    0 תגובות