לראות כמו אברהם \\ מירי שניאורסון

    מירי שניאורסון No Comments on לראות כמו אברהם \\ מירי שניאורסון

    "שבע שנים ארוכות חיפשתי רפואה וישועה. עברתי דרך הכאב והקושי, הפסקתי להאמין לכל המרפאים", חדוה משתפת איך היא מחכנת את ילדיה בעקבות הקורונה | מירי שניאורסון במאמר על הפרשה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "שבע שנים ארוכות חיפשתי רפואה וישועה. עברתי דרך הכאב והקושי, הפסקתי להאמין לכל המרפאים", חדוה פותחת את ליבה והלב שלי תר אחרי הנוף המרהיב הפרוש כמניפה מאחורי גבה הזקוף.

    ״כשאמרו לי שיש מזור לכאב הבטחתי לבורא עולם שאתפלל בעבור המרפאת שלי, והלכתי את כל הדרך והנה אני כאן״. חדוה מניפה את ידיה הגרומות, מצביעה בפליאה על הנוף המרובד בפלגי מים על פתח נהר הירדן בחבל בו ישב שבט יששכר ומודה לה׳ על המושבה מנחמיה שחיבקה אותה לקרבה.

    "יש פה הכול. אפשרות לקנייה, נוף מדהים, שקט ושלווה וקהילה מעורבת, ובראשה רב שהוא קונצנזוס.

    ובעיקר הכול נעשה כאן בשיתוף פעולה", היא לא מסתירה גאוותה על המציאה.

    אבל אם יש משהו שהיא מודה עליו ומרוצה בו יותר מכול זאת השנה שבה מאחורי כאבי הבטן עמדה חוויה של פחד ומתוכם צמחו הדברים שלא הייתה עושה לעולם לולא הקורונה:

    1, חינוך ביתי לארבעת ילדיה (ללא מסיכות ובדיקות)

    מעבר מדירה עירונית במרכז הארץ למושב בצפון (בעלה החזיק בחנות מחשבים שהוסבה למכירה באינטרנט).
    היכולת לעסוק נטו בטיפול גוף ונפש.

    "מאחורי הכעס שלי על הגוף שבגד בי היה הרבה עצב" היא מסכמת. " אבל היה שווה לעבור את כל הדרך – זכיתי להתעלות ולהתגלות".

    פרשת וירא חלה השנה סמוך לכ׳ במרחשוון, יום הולדתו של הרבי שלום דובער שניאורסון, האדמו"ר החמישי בשושלת חב״ד. מכאן שיש קשר ביניהם. פרשת וירא פותחת בהתגלות ה׳ לאברהם: ״וירא אליו ה׳״. כך גם תהיה התגלות אלוקית בגאולה. הרבי שלום דובער חשף את האלוקות הנסתרת בעולם במאמרי החסידות שלימד. הרבי חינך דור חדש של חסידים, שכל אחד מהם מוכוון "לראות" את הקב״ה "בעיני" השכל, כפי שאברהם אבינו היהודי הראשון זכה לראות. המטרה בגילוי אלוקות היא לחשוף את הגילוי שיתרחש בגאולה ׳ולהביא לימות המשיח׳.

    תורת החסידות הולכת ומתפשטת בזמן שחלף מאז והאמונה בביאת המשיח מתחזקת ומעמיקה בלבבות. הקשר בין התגלות ה׳ לאברהם בפרשת וירא וההתגלות שחולל הרבי הרש״ב בעולם מתכנס יחד לקביעה של הרבי נשיא הדור: ״הסתיימה העבודה הרוחנית להבאת הגאולה, מלחמת בית דוד הגיעה לקיצה, כולם מוכנים לקבלת פני משיח״!

    הכותבת: מירי שניאורסון – מנטורית ברוח יהודית, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת.



    0 תגובות