המדינה לבג"ץ: ההחלטה על ביטול הסבסוד התקבלה ללא בחינה רצינית

    ישראל רובין No Comments on המדינה לבג"ץ: ההחלטה על ביטול הסבסוד התקבלה ללא בחינה רצינית

    בתגובה לעתירות של מספר גופים חרדים כנגד גזירות ליברמן לביטול סבסוד מעונות היום לנשות האברכים, הודתה המדינה כי לא נערכה בחינה רצינית של הסוגייא וכי היא מבקשת שבועיים נוספים בתשובתה לבג"ץ. עורכי הדין המייצגים את העותרים: "ראוי היה שהבחינה שנערכת כעת הייתה נערכת טרם קבלת ההחלטה אשר פוגעת באופן בלתי שוויוני במגזר שלם"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גזירות ליברמן: לאחר העתירות שהגישו מספר גופים חרדיים לבג"ץ כנגד גזירות ליברמן לביטול הסבסוד למעונות היום, לאחר שהגזירות הוטלו ללא חשיבה לקראת השלכות המהלך וללא זמן התארגנות לקראת פתיחת שנת הלימודים.

    בבקשה שהגישה היום (חמישי) המדינה לבג"ץ, מסרה המדינה כי ההחלטה של שר האוצר אביגדור ליברמן על ביטול סבסוד מעונות היום לילדי אברכים נדחית בשבועיים, זאת בשל כך שהיועץ המשפטי לממשלה מצא שיש ללבן סוגיות שעלו בעתירה אל מול הגורמים המדיניים. משכך, מבקשת המדינה דחיה של מועד הדיון שאמור היה להיערך ב25.10 בשבועיים נוספים.

    מעורכי הדין שמואל מקלב אוריאל שטרן ויונתן פלדמן המייצגים את העותרים נמסר: "מבקשת המדינה עולה, כפי שציינו בהרחבה בעתירה שהגשנו, כי ההחלטה על ביטול הסבסוד התקבלה ללא בחינה רצינית של הסוגיה על כלל היבטיה".

    עוד הוסיפו, "ראוי היה שהבחינה שנערכת כעת הייתה נערכת טרם קבלת ההחלטה אשר פוגעת באופן בלתי שוויוני במגזר שלם, וכי לא הייתה מתקבלת בעיצומה של שנת לימודים, באופן שמותיר עשרות אלפי הורים בחוסר וודאות".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ממשלה רעה ואטומה בלי לב, בלי חמלה. ליברמן פגע בחרדים העובדים ועל הדרך במדינה כולה, זו ממשלה שבגללה ישנם אלפי ילדים שנמצאים בבית ולא מקבלים את הטיפול והתמיכה בגיל הכי קריטי בחיים שלהם הוא אסון וכל זה בגלל נקמה אישית במגזר החרדי".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "במדינה אחרת זה היה נקרא אנטישמיות וסלקציה. אני קורא לשר האוצר להתעשת, ולפעול מייד למציאת פתרון מתאים לשכבות החלשות. אל תתן יד לאפליה של ציבורים הכי מוחלשים בחברה, החובה שלנו כמדינה לדאוג ולסייע להם".



    0 תגובות