הרב צבי טאו: "פועלים להפרדת הדת מהמדינה נגד רצון רוב העם"

    איתי גדסי No Comments on הרב צבי טאו: "פועלים להפרדת הדת מהמדינה נגד רצון רוב העם"

    במסגרת קמפיין לעידוד התפקדות למפלגת נעם, הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור ומזקני רבני הציונות הדתית, התריע מהסכנות שמציבה הממשלה ליהדות בארץ ישראל נגד רצונו של רוב העם בישראל

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור ומזקני רבני הציונות הדתית, יוצא היום (חמישי) בקריאה לציבור להתפקד למפלגת נעם, בדבריו התריע הרב מפעילות הממשלה כנגד הדת, "בימים אלו יש לנו כאן ממשל הפועל באופן מכוון ומאורגן באופן שיטתי להפרדת הדת מן המדינה בניגוד לצביון האמיתי של מדינת ישראל. בניגוד לרצון רוב העם. נגד כל היקר לנו, ועל ירושלים ידו גורל".

    הרב טאו שיבח את פועלו של חה"כ מעוז "מי העיר ממזרח צדק יקראהו לרגלו – התברכנו באיש אמת, נציגנו בכנסת ישראל, ידידנו היקר חבר הכנסת אביגדור מעוז. אבי עושה לילות כימים ללחום את מלחמתם של ישראל, ופועל ללא לאות לאחדות תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. למנוע את הקלקולים ולתקן את הדרוש תיקון, והכל ביראת שמים טהורה. במסירות אין קץ, בחן ובנעימות", ציין הרב.

    אלקנה באבד מנכ"ל המפלגה הסביר בכנס פעילים את מטרות המפקד "כל מי שחשב שנועם זאת מפלגה אווירה שבאה לעשות סיבוב וללכת, צריך להבין שיש מאחורינו ציבור גדול שתומך ברעיונות שלנו ורוצה שהמפלגה תצליח, נעם מבססת ומעמיקה את האחיזה שלה בשטח, ותמשיך להוביל ולפעול למען כלל עם ישראל בכנסת ומחוצה לה", אמר באב”ד.



    0 תגובות