שריפה פרצה בבית בגוש עציון: האב גילה תושייה והציל את אשתו וילדיו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שריפה פרצה בבית בגוש עציון: האב גילה תושייה והציל את אשתו וילדיו

    בשעות הבוקר המוקדמות אש פרצה בבית ביישוב שדה בועז בגוש עציון. אב המשפחה ששמע רעשים יצא מחוץ לבית וזיהה את השריפה שהחלה לבעור, האב חזר הבית שהיה אפוף עשן וחילץ את אשתו וארבעת ילדיו

    בית שנשרף. ארכיון צילום: כבאות והצלה
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה הוזנקו היום (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות לבית מגורים ביישוב שדה בועז בגוש עציון לאחר ששריפה פרצה בבית והתפשטה לכל מרחב הבית.

    רב רשף כפיר כהן מפקד המשמרת סיפר על האירוע: "עם הגעת הצוות הראשון למקום זיהה להבות סביב הבית, ובתוכו. לוחמי האש החלו בפעולות כיבוי בפרגולה שבערה מחוץ לבית כאשר צוות נוסף חדר אל תוך הדירה לביצוע פעולות כיבוי וסריקה אחר לכודים".

    מפקד המשמרת סיפר כי "מתחקור ראשוני של הדיירים עולה כי אב המשפחה שמע רעשים וניגש לראות במה מדובר, הוא זיהה כי ישנה בעירה של הפרגולה מחוץ לבית. האב חזר אל תוך הבית על מנת לחלץ את אשתו וארבעת ילדיו, לדבריו העשן כבר היה בגובה החזה והוא הוציאם החוצה בשפיפה".

    עוד מוסיף רב רשף כפיר כהן ומציין כי במקרה זה תושייתו של האב הצילה את משפחתו, אך ממקרה זה אנו למדים כי: חובה עלינו להתקין גלאי עשן בבית.  גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר המלטות מהבית בטרם יהיה מאוחר.

    נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות פרוץ השריפה.

     



    0 תגובות