השרה שקד חתמה: מועצת "באר יעקב" תהפוך לעיר

    איתי גדסי No Comments on השרה שקד חתמה: מועצת "באר יעקב" תהפוך לעיר

    באר יעקב מונה כ- 28,000 תושבים ומצויה בתנופת גידול ופיתוח, כולל תכניות מאושרות שצפויות להכפיל ואף לשלש את אוכלוסייתה בשנים הקרובות

    באר יעקב צילום: יוסי וקנין
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת הפנים איילת שקד בטקס חגיגי הערב (רביעי) חתמה על שינוי מעמדה המוניציפאלי של באר יעקב ממועצה מקומית לעיר.

    החתימה על הפיכת באר יעקב לעיר באה בעקבות המלצת הוועדה הגאוגרפית מרכז אשר בחנה את הנושא וקבעה כי לאור המדדים הכלכליים והמאפיינים העירוניים יש לשנות את המעמד המוניציפאלי של המועצה המקומית באר יעקב לעיר.

    באר יעקב מונה כ- 28,000 תושבים ומצויה בתנופת גידול ופיתוח, כולל תכניות מאושרות שצפויות להכפיל ואף לשלש את אוכלוסייתה בשנים הקרובות. הרשות הוכיחה ניהול תקין עם יציאתה מתכנית הבראה במרץ 2021 ועמידה ביעדים שהוצבו לה. המדדים הכלכליים מעידים על כך שבאר יעקב הינה רשות חזקה ותוכל להתמודד מבחינה כלכלית עם גידול האוכלוסייה.

    מעבר לזאת, לבאר יעקב יש מאפיינים עירוניים הבאים לידי ביטוי בבינוי אינטנסיבי בצפיפות גבוהה, עירוב שימושים, התחדשות עירונית, עסקים ומוסדות ציבור אזוריים ועוד.

    השרה שקד ברכה את תושבי באר יעקב ואת ראש העיר ניסים גוזלן ואמרה "שינוי מעמד הרשות לעיר יוביל אותה להמשך שגשוג ופיתוח כלכלי ואף לגידול באוכלוסייה במהלך השנים הקרובות. לא הרבה ראשי רשויות זוכים להפוך את הרשות שלהם לעיר וצריך ללמוד מהעבודה הטובה שנעשתה כאן ע"י צוות העירייה. ראש העיר ניסים גוזלן קיבל את המועצה ב-2003 עם 7,000 תושבים וארבעה גני ילדים, הוא בנה 13,000 יחידות דיור, 16,000 בקנה, כרגע יש 104 גני ילדים וידו עוד נטוייה".



    0 תגובות