ראש הממשלה ערך דיון על זן הדלתא החדש: מעקב הדוק אחרי כל התפתחות

    איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה ערך דיון על זן הדלתא החדש: מעקב הדוק אחרי כל התפתחות

    ראש הממשלה ערך עם בכירי משרד הבריאות דיון על זן הדלתא החדש שמתפשט בעולם והתגלה במספר מקרים בישראל. ראש הממשלה הנחה לעקוב באופן אדוק אחרי ההתפתחויות ולהחליף מידע עם מדינות העולם בנושא

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ערך היום (רביעי) התייעצות בעניין זן הדלתא החדש AY4.2 שהחל להתפשט בעולם ובכמה מקומות דיווחו על אחוזי הדבקה גבוהים, בישראל התגלו מספר נשאים של הנגיף המדובר.

    בדיון הציגו גורמי המקצוע בפני ראש הממשלה את המידע שיש בשלב זה בעניין הווריאנט החדש, שמסוגו התגלו עד כה מקרים בודדים בישראל (בעקבות ריצוף גנטי שמבצע משרד הבריאות על דגימות מאומתים מהשבועות האחרונים).

    ראש הממשלה הדגיש, כי יש לעקוב באופן הדוק אחרי ההתפתחויות ולפעול באופן מהיר על מנת לשמור על ההצלחה עד כה בהתמודדות עם הנגיף.

    ראש הממשלה הנחה את גורמי המקצוע להתמקד בכל מקרה של הזן החדש בישראל עם חקירה אפידמיולגיות מוגברת. בנוסף יצירת קשר עם מדינות בהן הווריאנט קיים לבירור ושיתוף מידע.

    כמו כן, עדכון מתווה התיירות שיוצג מחר לראש הממשלה בהתאם למידע הקיים בעניין הזן החדש. שיתוף המידע הקיים בישראל עם מדינות נוספות בעולם, בדגש על אירופה. והגדלת יכולת הריצוף הגנטי באופן משמעותי על מנת להגדיל את יכולות איסוף המידע.

    בדיון השתתפו שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ממונה הקורונה, המשנה לראש המל"ל, עוזר שר הביטחון להתגוננות וגורמי מקצוע נוספים.



    0 תגובות