נהג האוטובוס שהותקף ונרגם באבנים משחזר: "ידעתי שאם יעלו יהיה פה טבח"

    אסתי פלד 1 Comment on נהג האוטובוס שהותקף ונרגם באבנים משחזר: "ידעתי שאם יעלו יהיה פה טבח"

    נהג האוטובוס לכותל המערבי יחזקאל שמואלי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" משחזר את רגעי האימה אמש, לאחר שהותקף פעמיים בשער הפרחים ע"י המון ערבי משולהב שכמעט עלה לאוטובוס וביצע בו טבח, "אנשים החלו לצעוק שמע ישראל". שמואלי אומר כי כוחות הביטחון כלל לא הגיעו לעזרה, "היה נס גדול" | מצמרר

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זירת מלחמה: נהג האוטובוס לכותל המערבי יחזקאל שמואלי, התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ושחזר את רגע הדרמה בעת ניסיון הלינץ' שעבר ע"י מחבלים ערבים בשער שכם בעת שנרגם באבנים וסלעים וברזלים.

    שמואלי פתח את השיחה ושחזר את רקעי האימה, "אתה לוקח אנשים לתפילה בכותל פתאום אתה נקלע למארב, אני הגעתי לסולטן סולימאן שער הפרחים, אני האצתי בכייר ויישר חטפתי מטח של אבנים וברזלים, זרקו עליי מחסום משטרתי. זה פשוט שטח קרב מראות מלחמה".

    שמואלי תיאר כי "כל הזכוכיות התנפצו, אמרתי לכל הנוסעים להשתטח על הרצפה.  זה מטורף אני לא בג'נין או בשכם -זה היה נס גלוי".

    נהג האוטובוס מצביע על נס גדול באירוע המסוכן, "הרבה תושייה והרבה מזל ושמירה מלמעלה השגחה פרטית כי הם אלינו לא הגיעו הם היו עסוקים באירועים קודמים. אני חטפתי שתי מטחי אבנים על האוטובוס, אנשים במטח הראשון החלו לצעוק ,שמע ישראל".

    שמואלי הוסיף ותיאר, "אני התחלתי ללחוץ פול גז אחרי שהגעתי לרמזור הייתי בטוח שעוד יותקף, אבל חשבתי שעם הסכנת חיים סיימתי, ושנתקעתי בפקק אני חוטף עוד מטח של אבנים וברזלים ואבן באוטובוס, ורק התפללתי שלא יעלו לאוטובוס כי ידעתי שאם יעלו יהיה טבח" אמר שמואלי.

    רגעי האימה הסתיימו לאחר ששמואלי גילה תושייה ונמלט מהזירה מהנתיב הנגדי, "אמרתי לנהג ליידי שחסם אותי שיזוז כי אם לא אני נכנס בו, נכנסתי לנתיב הנגדי ובהשגחה פרטית לא היה אף רכב מולי, איחוד הצלה באו אליי וקצת נתנו לי ביטחון, הגעתי עד הכותל ופונתי באמבולנס ועוד נוסע ערבי נפגע מאבן וגם הוא פונה".

    שמואלי מסכם את האירוע הקשה ואומר, "אני לא אחזור בתקופה הקרובה לעבוד באוטובוס ואם אחזור זה בטח לא לקווים האלה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תחזור. תחזור לאותו מסלול כמה שיותר מהר. וכך תשבור את הפחד. כי ככל שתנסה להתרחק מהמסלול הזה – כך הבעיה רק תלך ותתעצם. וחבל.