מהומה במליאה: בנט הגיע והפיל את החוקים החברתיים של גפני ודרעי

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on מהומה במליאה: בנט הגיע והפיל את החוקים החברתיים של גפני ודרעי

    2 חוקים חשובים של ח"כ משה גפני "ייצוג הולם לבני המגזר החרדי", וח"כ אריה דרעי "הקמת הרשות למאבק בעוני" נפלו על חודו של קול, לאחר שעל פי טענת האופוזיציה בנט הפר את הקיזוז והגיע להצביע נגד. בתגובה האופוזיציה צעקה לעבר בנט נוכל" ו"לך", בנט מיהר לעזוב את המליאה ואף אחד מחברי הקואליציה כלל לא טרח להגן עליו

    צילום: פלאש 90
    17:03
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on מרדכי שפירא בסינגל חדש לפסח: "נגילה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהומה התעוררה היום (רביעי) במליאת הכנסת לאחר הצבעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט נגד הצעת חוק של ש"ס להרשות הלאומית למאבק בעוני, המבקשת להקים רשות לאומית למאבק בעוני אשר תפעל לצמצום ממדי העוני בישראל. ההצעה נדחתה על חודו של קול כאשר 53 חברי כנסת התנגדו לעומת 52 שתמכו.

    בנוסף, רה"מ בנט שהיה מקוזז הגיע אח"כ במיוחד למליאת הכנסת להצביע נגד הצעת החוק של ח"כ גפני להרחבת הייצוג ההולם של בני האוכלוסייה החרדית, החוק נפל 51 חברי כנסת תמכו בחוק מול 52 מתנגדים. בתגובה לאחר הפלת החוק, צעקו חברי האופוזיציה לכיוונו של בנט שהפיל את החוק, "לך" "בושה" "נוכל" "לך" בנט עזב בתגובה את המליאה לאחר שחטף קיתונות של בוז ולא קיבל הגנה כלל מהאופוזיציה.

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי נאם במליאה בדיון 'הצע"ח הרשות הלאומית למאבק בעוני' ואמר,  "אנו נמצאים כאן מכיוון שהמאבק בעוני זו המלחמה עם המצווה הגדולה ביותר שאנו מחוייבים לה – העזרה והסיוע לחלשים. בגלל ריבוי המשרדים ותחלופות הממשלות כנסת וממשלת ישראל חייבים לקבע הצהרתית ומעשית כי המאבק בעוני יהיה ראשון בסדר העדיפויות".

    דרעי סיפר כי "חודשים ספורים טרם פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הרב שהיה חולה, ישב שבעה על בנו הגאון הרב יעקב יוסף. כששר האוצר לשעבר ח"כ שטייניץ הגיע לנחמו, אמר לו מרן הרב עובדיה, "אני בצער גדול – אבא שיושב אבל על בנו, אולם הצער היותר גדול שיש לי זה הקיצוצים והפגיעה בשכבות החלשות – אנא, עשו משהו למענם".



    0 תגובות