סיום מחאת המתמחים: "קיבלנו את ההתחייבויות שדרשנו"

    צבי טסלר No Comments on סיום מחאת המתמחים: "קיבלנו את ההתחייבויות שדרשנו"

    מחאת המתמחים הגיעה לסיומה לאחר פגישה בין יו"ר ארגון המתמחים ריי ביטון עם שר הבריאות ניצן הורביץ. ריי אמרה לאחר הפגישה: "בעקבות המשך המאבק שלנו, השר הורביץ הציג לפני יומיים מתווה מורחב ומשופר"

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסוף למשבר המתמחים: לאחר ששר הבריאות הציג את המתווה החדש בן יקוצרו כבר בחודשים הקרובים שעות המשמרות בבתי החולים וקיצור כלל התורניות בתוך שנה, בתגובה המתמחים משכו את מכתבי ההתפטרות שלהם והודיעו על סיום המחאה.

    ד"ר ריי ביטון יו"ר ארגון המתמחים מרשם אמר מיד בתום הפגישה עם שר הבריאות: "אני מתרגשת. היום שמנו סוף לתורנויות 26 שעות. סיכמתי כעת עם שר הבריאות את כל הפרטים ואני שמחה לבשר שהמאבק הצודק שלנו הצליח. המתמחים והמתמחות ניצחו. ובסוף הדרך עם ישראל ניצח. כי הוא יקבל רפואה טובה יותר ולא מרופאים ורופאות עייפים מידי בשעה ה25 לתורנות שלהם".

    ריי הוסיפה כי "הילכו עלינו אימים, יצאו נגדנו בקמפיינים, הכפישו אותנו, ניסו להשתיק אותנו. הניצחון שלנו היום הוא גם על כל אלה. כל מי שניסו לפגוע בנו ובמאבק שלנו, כל מי שלא הספיקה להם עצימת העיניים הצורמת אלא גם עשו ניסיונות בפועל לפגוע ולסכל את המהלך ההיסטורי הזה. היום זה ניצחון הרוח והדרך והנחישות. ניצחון הצדק".

    יו"ר ארגון המתמחים סיפרה על הסיבה להפסקת המחאה, "שהכל היה סגור ואמרו שזהו, ואי אפשר יותר לשנות, לא ויתרנו. ידענו שאפשר. בעקבות המשך המאבק שלנו, השר הורביץ הציג לפני יומיים מתווה מורחב ומשופר. ועכשיו אחרי שוידאנו שהכל מעוגן, שלא מדובר רק בהצהרות ורק אחרי שקיבלנו את ההתחייבויות שדרשנו, אנחנו יכולים לעמוד כאן היום ולהגיד שיש כאן בשורה, והיא אמיתית".

     



    0 תגובות