לאחר שמנדלבליט החליט, סער אימץ: עו"ד יוליס תהיה המשנה ליועמ"ש

    ישראל רובין No Comments on לאחר שמנדלבליט החליט, סער אימץ: עו"ד יוליס תהיה המשנה ליועמ"ש

    שר המשפטים קיבל את המועמדת של הוועדה בראשות מנדלבליט עו"ד כרמית יוליס למשנה ליועמ"ש, מועמדותה תבוא לאישור הממשלה בראשון הקרוב

    Gideon Saar at the Eli Horowitz Conference for Economy and Society, held by the Israel Institute of Democracy, in Jerusalem, on June 19, 2018. Photo by Yossi Zeliger/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ?????? ?????? ????? ???? ????? ????????? ???? ??? ???????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהוועדה בראשות מנדלבליט החליטה על זהותו של המשנה למנדלבליט, שר המשפטים גדעון סער החליט לבחור לתפקיד את עו"ד כרמית יוליס , השר קיבל את ההמלצה ויביא את מינויה בפני הממשלה ביום ראשון הקרוב.

    עו״ד כרמית יוליס (41), נשואה ואם לחמישה, במקור מקרית שמונה וכיום מתגוררת באלון שבות שבגוש עציון. יוליס משמשת כיום כראש אשכול נדל״ן במשרד המשפטים. בתפקידה הנוכחי אחראית על חוקי תכנון ובניה ונדל"ן תחת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (אזרחי) הנוכחי, עו"ד ארז קמיניץ.

    סער אמר לאחר ההחלטה: "אני משוכנע כי ניסיונה המקצועי העשיר של עו"ד יוליס, כישוריה והשכלתה יעמדו לה להצלחה בתפקיד החשוב של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה".



    0 תגובות