הליכוד: "בנט וסער מנסים לגנוב את הבחירות הבאות"

    איתי גדסי No Comments on הליכוד: "בנט וסער מנסים לגנוב את הבחירות הבאות"

    "החוק האיראני של סער הוא הכרזת מלחמה על הדמוקרטיה", אומרים בליכוד. "גם באיראן יש בחירות ״דמוקרטיות״, אבל האייתולות קובעים מי רשאי להתמודד בהן ומי לא. בכך הם מנציחים את שלטונם. עכשיו סער רוצה לייבא את השיטה האיראנית לישראל"

    סיעת הליכוד צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד מגיבים היום (רביעי) על הצעת החוק למניעת הטלת המנדט להרכבת ממשלה, על נאשם בפלילים. "אחרי שגנבו את הבחירות האחרונות, בנט וסער מנסים לגנוב את הבחירות הבאות".

    "החוק האיראני של סער הוא הכרזת מלחמה על הדמוקרטיה", אומרים בליכוד. "גם באיראן יש בחירות ״דמוקרטיות״, אבל האייתולות קובעים מי רשאי להתמודד בהן ומי לא. בכך הם מנציחים את שלטונם. עכשיו סער רוצה לייבא את השיטה האיראנית לישראל".

    "סער שלא עובר את אחוז החסימה מנסה לסכל את ההתמודדות של נתניהו שמביס ברוב עצום כל מועמד אחר לראשות הממשלה, ושמיליוני אזרחים תומכים בליכוד בהנהגתו. כשר משפטים סער פועל בניגוד לחוק יסוד כדי לפסול את מועמד הימין בניסיון חיסול פוליטי פחדני".

    עוד הוסיפו במפלגה: "תמיכה בחוק האיראני תהיה עוד הפרה בוטה של הבטחת בחירות של בנט. ארבעה ימים לפני הבחירות האחרונות בנט התחייב: ״אני אומר באופן חד משמעי: אנחנו נתנגד לחוק שראש ממשלה לא יוכל לכהן תחת כתב אישום. אני מתנגד עקרונית למצב שבו אדם בודד יכול להפיל ראש ממשלה״. אחרי שגנבו את הבחירות האחרונות, בנט וסער מנסים לגנוב את הבחירות הבאות. הציבור לא יתן להם".

    "כדאי שהם יקשיבו לשר משפטים אחר, טומי לפיד ז״ל, שהגיב בתקיפות לח״כ ממפלגת העבודה שביקש להעביר את החוק האיראני: ״איך אתה עושה דבר כזה? האם הדמוקרטיה לא יקרה לך? אתה רוצה שפקידים יסלקו ממשלות? אתה רוצה פקידים שיפטרו ראשי ממשלה?״



    0 תגובות