קליפ בכורה לנפתלי קמפה מתוך האלבום החדש 'חושב על ירושלים' | צפו

    ארי טננבוים 3 Comment on קליפ בכורה לנפתלי קמפה מתוך האלבום החדש 'חושב על ירושלים' | צפו

    רגע לפני צאת אלבומו השלישי, משחרר נפתלי קמפה סינגל חדש מתוכו – ״חושב על ירושלים״, עם קליפ מיוחד ומושקע המעביר את המסר לא משנה היכן יהודי נמצא, הוא תמיד חושב על ירושלים, הוא חולם על המשיח שיבוא | צפו

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע לפני צאת אלבומו השלישי, משחרר נפתלי קמפה סינגל חדש מתוכו – ״חושב על ירושלים״, עם קליפ מיוחד ומושקע המעביר את המסר לא משנה היכן יהודי נמצא, הוא תמיד חושב על ירושלים, הוא חולם על המשיח שיבוא.

    המילים נכתבו בהשראת ר׳ שלמה קרליבך ז״ל וזעקתו המפורסמת. ״הרגש הזה של ר׳ שלמה נמצא אצלי עמוק בלב מאז ששמעתי אותו לראשונה. רציתי מאוד להפוך את זה לשיר, להמנון יהודי, להזכיר ולזכור מה החלום האמיתי שלנו, על מה המחשבות הכי עמוקות שלנו״ מספר נפתלי. ״הלוואי שנזכה להתגשמות החלום, החלום על המשיח שיבוא. אני כל כך שמח מהתוצאה, ומקווה שהיוצא מן הלב יכנס אל הלב."

    הקליפ המיוחד צולם בשגרת היומיום של ניו יורק וירושלים, כשהמסר עולה ומציף את הלב בכל מקום יהודי חושב על ירושלים, ובכל העולם החלום היהודי הוא על המשיח שיבוא.

    החיבור אל המחלקה החרדית ב״נפש בנפש״ ולארגון הנפלא ״ארץ הקודש״ שלקחו על עצמם את המשימה הקדושה לעודד את הנושא ולעזור ליהודים החפצים לחזור אל ארץ אבותינו, היה אך טבעי, על מנת להוקיר ולהעלות על נס את אלה שזוכים לעלות לישראל בסיועם ובעידודם.

    ״חושב על ירושלים״ הוא סינגל מתוך האלבום השלישי של נפתלי קמפה, 'כמלאך', שהפקתו הושלמה בימים אלו ויגיע לציבור מאזיני ואוהדי המוזיקה החסידית המובחרת אי"ה כבר בימים הקרובים.

    עם הוצאת הקליפ החדש מושק גם כן האתר הרשמי של נפתלי קמפה kempe.co.il בו תוכלו להשיג את האלבום וכמון להתעדכן על הופעות ובכל מה שחדש, הכנסו עכשיו, הרשמו ותהיו הראשונים עם האלבום החדש.

    מילים ולחן: נפתלי קמפה. עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קליין & איצי ברי. בימוי צילום ועריכה: רבקין מדיה. הפקה: שלום וגשל. יח"צ: ישראל ברגר



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל כך עדין ומרגיע