ח"כ מקלב בריאיון: "עוד ייחקר הקשר של השר כהנא עם ארגון צהר"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מקלב בריאיון: "עוד ייחקר הקשר של השר כהנא עם ארגון צהר"

    ח"כ אורי מקלב בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" מנתח ומפרק את ההונאה הגדולה מאחורי הרפורמה להרס הכשרות, "השר רוצה לקבוע מי יוכל לתת כשרות. הם רוצים לקבוע מה הסטנדרטים כדי להיחשב ככשר. ההונאה תהיה כאן בגדול"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רפורמת הכשרות | ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן סיפר על הדיונים העויינים על רפורמת הרס הכשרות, לדבריו "התלבטנו בכלל האם להשתתף בדיונים על הרפורמה, הכול מכור שם מראש. זה רק ייתכן יכולות לצהר ולרפורמים, שיטעו גם אנשים מתוכנו".

    מקלב הבהיר על הפעילות של צהר מאחורי החוק, "עוד ייחקר הקשר בין השר כהנא לבין צהר, והעלנו את זה היום בוועדה. הם גם הוסיפו סעיף מעל 20 אלף תושבים תוכל לתת כשרות לכל עיר בארץ – וזה בדיוק שהם, שהם 21 אלף איש, שהרב שלה הוא מצהר".

    מקלב הסביר כי "כיום, צהר לא יכול להשתמש במילה 'כשר'. מעוד שבועיים הם וכהנא יוכלו לקבוע מה הסטנדרטים של כשרות. זה הונאה – ובגדול".

    מקבל התייחס לנואמי ההסתה ביום הזיכרון של רבין ז"ל, "השמאל מסית נגדנו ביום הזיכרון של רצח רבין, הם פשוט שונאים אותנו. הרי דעתנו ידועה נגד הרצח ובכלל נגד אלימות. הם עסוקים בחקיקה שתהפוך אותנו ללא לגיטימיים".

     



    0 תגובות