ממשלת בנט מציגה: הטבות מס ליזמים בסכנין כן – ביו"ש לא

    איתי גדסי 1 Comment on ממשלת בנט מציגה: הטבות מס ליזמים בסכנין כן – ביו"ש לא

    יו"ר הציונות הדתית תקף בחריפות את ההחלטה בוועדת הכספים להחריג את יהודה ושומרון מהטבות מס ליזמים לבניית דירות להשכרה ארוכת טווח, "מתיישבי יו"ש מספיק טובים אליבא דהממשלה הזו כדי להיות שווי חובות אבל לא כדי להיות שווי זכויות"

    בנייה ביו"ש צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר דקות ועדת כספים יצאה להפסקה על דיון בחוק עידוד בניה להשכרה ארוכת טווח באמצעות הטבות מס ליזמים בחוק לעידוד השקעות הון, בחוק הוחלט להחריג את יהודה ושומרון שלא יהנו מההטבות ליזמים שינתנו בכל הארץ.

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה: "‏עכשיו בוועדת הכספים הממשלה מקדמת במסגרת חוק ההסדרים עידוד דיור להשכרה ארוכת טווח באמצעות חוק עידוד השקעות הון. מהלך נכון וחשוב. אלא שנכון לעכשיו היא מסרבת להחיל את ההסדר גם ביהודה ושומרון, גם אחרי שנציג משרד המשפטים הבהיר שאין בכך בעיה משפטית וזו שאלה של מדיניות".

    עוד הוסיף, "‏אז תושבי עראבה וסכנין ותל אביב וחיפה יהיו זכאים לדירות להשכרה ארוכת טווח אבל תושבי מעלה אדומים ואריאל וביתר עילית לא יהיו זכאים וימשיכו לשלם יותר. מתיישבי יו"ש מספיק טובים אליבא דהממשלה הזו כדי להיות שווי חובות אבל לא כדי להיות שווי זכויות".

    סמוטריץ' הבהיר כי ‏"לא מדובר בעניין משפטי וגם לא בעניין מדיני. מדובר בהטבות מס שלהן יהיו זכאים תושבי ישראל הקטנה ולא יהיו זכאים תושבי יהודה ושומרון שיופלו לרעה". בצלאל תקף את בנט וסער ואמר, "בושה וחרפה לעלי התאנה מימין של ממשלת השמאל האנטי ציונית הזו. עשר מעלות ימינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות