עוד משבר בקואליציה: ביטול ישיבות ועדת הפנים בעקבות חוק החשמל

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on עוד משבר בקואליציה: ביטול ישיבות ועדת הפנים בעקבות חוק החשמל

    יו״ר ועדת הפנים וליד טאהא מודיע על ביטול ישיבות ועדת הפנים שתוכננו לימי רביעי וחמישי לקידום חוק ההסדרים, ועל כך שיחרים את ההצבעות מחר במליאה | זאת ברקע העובדה כי  הקואליציה מערימה קשיים בקידום חוק החשמל שנועד לחבר לחשמל בתים שנבנו באזורים בלי תוכנית מתאר סדורה וחוקית כנדרש

    וליד טאהא צילום: יונתן סינדל - פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרד בקואליציה: יו״ר ועדת הפנים וליד טאהא מודיע על ביטול ישיבות ועדת הפנים שתוכננו לימי רביעי וחמישי לקידום חוק ההסדרים, ועל כך שיחרים את ההצבעות מחר במליאה.

    הרקע לטענתו, היא העובדה כי  הקואליציה מערימה קשיים בקידום חוק החשמל שנועד לחבר לחשמל בתים שנבנו באזורים בלי תוכנית מתאר סדורה וחוקית כנדרש. זאת לאחר שהם עיגנו את קידום הסדרת ההתיישבות הערבית הבלתי חוקית בהסכמים הקואליציוניים.

    בתקשורת מתפרסם כי נערך קרב בין השרה איילת שקד ליו"ר רע"מ מנסור עבאס על הסדרת ישובים לבדואים בנגב. שקד רוצה את נוסח ממשלת נתניהו:  מפה שתוחמת את גבולות הישובים, בנוסף דורשת שרת הפנים כי 80% מהאוכלוסייה של הפזורות יתחייבו להתכנס לישובים ותהליך הקצאות מוסדר.

    ראש גוש הרשימה הערבית המאוחדת ויו"ר ועדת הפנים הפרלמנטרית, ח"כ וליד טאהא, אמר בתגובה בערבית: "היום ביטלתי שתי ישיבות של ועדת הפנים כחלק מתגובה לכישלון הבאת החוק לחיבור חוה ערבית ses עם חשמל שהגשתי לאשר בקואליציה השבוע" סיפר טאהא.

    הוא הוסיף: "הקואליציה הממשלתית דחתה לראשונה את החוק בתירוץ של התנגדות לאופן הצגת החוק, לאחר משא ומתן עם מפלגות הקואליציה הגענו לנוסחה המקובלת על כולם, ורואים אין סיבה לדחות את הבאת החוק להצביע על זה השבוע".

    "האינטרס של החברה הערבית שלנו קודם כל. או חיבור בתי ערבים לחשמל או שיבוש כל סדר היום הקואליציוני הממשלתי עד שימצא פתרון. אנו מאשרים שנשים את כל הדרישות והסוגיות שלנו של החברה הערבית שלנו על השולחן עכשיו" הדגיש יו"ר ועדת הפנים.

     

     



    0 תגובות