חה"כ מעוז: "גם אם סמוטריץ' היה מסכים לשבת עם רע"מ בנט היה מתנגד"

    מהדורת הבוקר No Comments on חה"כ מעוז: "גם אם סמוטריץ' היה מסכים לשבת עם רע"מ בנט היה מתנגד"

    חבר הכנסת אבי מעוז בראיון למהדורת הבוקר בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "בנט מהנדס את התודעה שהממשלה מחפשת את המשותף והמאחד. אבל, כל המסרים שלו אומרים אחרת" | "מה שמחזיק את הקואליציה הזאת היא שנאת נתניהו. זאת כפיות טובה" | האזינו:

    אבי מעוז צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבי מעוז ממפלגת הציונות הדתית בראיון למהדורת הבוקר ב"קול חי" על ההתבטאויות אתמול בעצרת הזיכרון למותו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין: הבורות, אני לא מתייחס לאדם באופן אישי אבל שר החוץ יאיר לפיד מגלה בורות כל פעם מחדש, כמו שהוא הגדיר מחדש את האנטישמיות. מה שאמרו על אנשים הכיפות הסרוגות שהם ממשיכי דרכו של יגאל עמיר זאת בורות".

    "שקד, אורבך ואלקין תפרו ממשלה "בנט מהנדס את התודעה שהממשלה מחפשת את המשותף והמאחד. אבל, כל המסרים שלו אומרים אחרת" אמר מעוז. "תשמע את הנאומים שלי שקראתי לבנט להתעורר, עכשיו מתגלה הפרצוף האמיתי. אני לא האמנתי שהוא בעצמו יצטרף להשתקה המכוונת של ציבורים שלמי. הוא אמר, אני רוצה להגביל את הכוח של הציבור החרדי. מה הפשט? הרי נציגות פוליטית זה כוח היחסי, הציבור החרדי הוא ציבור גדול במדינת ישראל".

    כל מה שמחזיק את הקואליציה הזאת היא שנאת נתניהו. זאת כפיות טובה, אותם אנשים שנתניהו גידל אותם והכניס אותם לפוליטיקה ועכשיו השיבו לו כגמולו, ואני אומר את זה כמובן כאנדרסטייטמנט".

    אני לא תקפתי את סמוטריץ', אני נגד שותפות עם מפלגות ערביות. אני אמרתי שהרב טאו התיר להקים ממשלה על ידם של חמישים ותשעה ח"כים יהודים בהימנעות של רע"מ, רבניו של סמוטריץ' אסרו. במבט לאחור, גם אם סמוטריץ' היה מסכים לממשלה כזאת בנט היה מתנגד הם היו בריצת אמוק לכס ראש הממשלה".

    האזינו:



    0 תגובות