- רדיו קול חי - -

ח"כ אייכלר: "ראינו דברי בלע ושטנה נגד עם ה' אלוקי ישראל ותורתו"

ח"כ הרב ישראל אייכלר נאם הערב (שני) במליאת הכנסת בדיון הסיעתי מטעם יהדות התורה. הוא הביא את דברי הנביא יחזקאל: "כה אמר ה' אלוקים הוי רעי ישראל אשר היו רעים אותם הלוא הצאן ירעו הרעים. את החלב תאכלו ואת הצמר תלבשו הבריאה תזבחו הצאן לא תרעו. את הנחלות לא חזקתם ואת החולה לא רפאתם ולנשברת לא חבשתם ואת הנדחת לא השבתם ואת האבדת לא בקשתם ובחזקה רדיתם אתם ובפרך".

אייכלר הוסיף כי "דברי הנביא יחזקאל נשמעים כל כך אקטואליים לימינו. שמענו היום את הדברים שנאמרו בטקס האזכרה לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל דיברו על הצורך במיגור ההסתה והשנאה, אבל מה שראינו שם זה המון דברי בלע, שטנה נגד עם ה' אלוקי ישראל ותורתו".

ח"כ אייכלר תקף את ההסתה כנגד החרדים: "עומד פה שר בכיר ואומר אין ימין ואין שמאל. יש אנשים שהם בעד הדמוקרטיה, ויש אנשים שהם נגדה. ואני אומר, אין דמוקרטיה או לא דמוקרטיה. הרי כולם רוצים דמוקרטיה. יש אנשים שרוצים יהדות, ויש אנשים שרוצים לעקור אותה מהשורש ולהוביל את היהודים המאמינים במריצות למזבלה".

אייכלר הזכיר את דבריו החמורים של ראש הממשלה ואמר, "ראש הממשלה אמר שהוא שמח שיש חרדים אבל צריך להגביל את השפעתם הפוליטית. אביו הגיע מסן פרנסיסקו, תארו לכם שנשיא ארצות הברית. היה אומר שהוא שמח שיש יהודים בארצות הברית אבל צריך להגביל את השפעתם. אלו אנשים שמדברים על אהבת ישראל? על אחדות? על ריפוי?".

"הם קוראים לעצמם עם ישראל, ומספרים על שהם ניצחו את החושך. על כך אומר הנביא ישעיהו "אוי לאומרים לחושך אור ולאור חושך לטוב רע ולרע טוב למר מתוק ולמתוק רע".

בסיום דבריו אמר אייכלר, "האנשים החשוכים ביותר מדברים על אור. אנחנו אלו ששומרים על האור, על התורה על האמונה. אנחנו אנשי האור, אבותינו ואבות אבותינו היו אנשי האור. מי שרוצה להצטרף לאנשי האור – בבקשה. "אבל מי שרוצה לחיות בחשיכה של התרבות הרעה, שלא יעיז לקרא ליהודי האור והאמונה, אנשי החושך", סיים ח"כ הרב אייכלר.