ח"כ בן גביר בריאיון: "הצאצאים של תומכים ברצח תינוקות יושבים בכנסת"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בן גביר בריאיון: "הצאצאים של תומכים ברצח תינוקות יושבים בכנסת"

    ח"כ איתמר בן גביר בריאיון סוער ל"מהדורה המרכזית" לאחר נאום ההסתה והפלגנות של שר החוץ יאיר לפיד, תוקף את דבריו בחריפות, "הקואליציה רוקדת על הדם של רבין, כדי שנתגונן. בעיניהם כל מי שחובש כיפה קשור לרצח רבין" | על הפרד ומשול: "נשות האברכים של הציבור הדתי לאומי סירבו להצעות נדיבות בגלל הדרת החרדים מהם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    26 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל | ח"כ איתמר בן גביר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע דבריו החמורים והמסיתים של לפיד כנגד הציונות הדתית באומרו כי "צאצאיו האידאולוגים של יגאל עמיר יכלו להיות שרים ללא קמה ממשלת השינוי". לדברי בן גביר, "הצאצאים של מי שתומך ברצח של תינוקות ומתיישבים יושבים בכנסת וזה מאזאם גנאים וחבריו".

    בן גביר הוסיף ותקף את ניצול יום השנה למסע הסתה "הם הפכו את יום השנה לרצח רבין לקרקס פוליטי, במקום להפגין ממלכתיות הם מסיתים. מקודם הם הסיתו נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו, אח"כ נגד הימין, אח"כ נגד בן גביר – הם שונאים את החרדים והם שונאים את המזרחיים, כי זו הממשלה הזו ממשלה של נשאה והסתה זה הם".

    לבן גביר נמאס להתגונן כל הזמן מול השמאל, לדבריו "הקואליציה רוקדת על הדם של רבין, כדי שנתגונן. בעיניהם כל מי שחובש כיפה קשור לרצח רבין. החרמתי את הטקס בכנסת, כי אנחנו לא צריכים להתנצל. יגאל עמיר, שהצביע לבנט, רצח לבד. אף אחד לא שלח אותו. די. נמאס להתגונן".

    על דבריו של טיבי כנגד בן גביר אמר, "אחמד טיבי תשאל אותו מה הוא חשוב על רצח של ילדים של מתיישבים הוא לא יגיד לך שהוא מגנה".

    בן גביר הזכיר כי הוא הזהיר מפניו של בנט כבר לפני הבחירות ב"מהדורה המרכזית", "הם חתכו שמאלה, אין ספק. בנט היה כבר אז כזה והזהרתי ממנו, אצלך אני אמרתי שיש לו ברית עם לפיד והוא הזהיר אותי שהוא יתבע אותי וחבל שהוא תבע אותי. ואני מודה לא ידעתי שעד כדי כך הוא חותך. אני באתי עם 90 אלף קולות בסבב ב' והוא זורק את הקולות כי ימין לא מעניין אותו ולא ארץ ישראל. אני רוצה להבהיר בנט לא מייצג את הציונות הדתית".

    בן גביר הבהיר כי הניסיונות של ימינה להפריד בין הציונות הדתית לחרדים לא תצלח, "היום היו אצלנו נשות האברכים של הדתיים הלאומיים, והציעו להם הצעות להפריד אותם מהחרדים ולשבחם יאמר שהם התנגדו ואמרו שתורתם זה בדיוק כמו תורת החרדים ואנחנו לא ניתן של הפרד ומשול".

     



    0 תגובות