משה שיינפלד שנתבע ע"י ליברמן: "הוא יושב עם מעודדי רוצחי בני"

    אסתי פלד 1 Comment on משה שיינפלד שנתבע ע"י ליברמן: "הוא יושב עם מעודדי רוצחי בני"

    משה חיים שיינפלד בריאיון ל"מהדורה המרכזית" על רקע ההתראה של ישראל ביתנו על תביעת לשון הרע, בשל המאמר כנגד ליברמן. שיינפלד תוקף בחריפות את ליברמן ואומר, "זה לא משנתו של גבלס מועתקת זה פשט של גבלס בלי מדרשים ובלי לימודים – זה הדבר עצמו"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב משה חיים שיינפלד כתב מאמר כנגד שר האוצר אביגדור ליברמן תחת הכותרת "הממשלה מעופפת" עליו כתב מכתב התראה מעורך הדין של מפלגת "ישראל ביתנו" התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לתביעה ואמר, "החוצפן הזה תובע אותי, אדרבא שייקח אותי לבית משפט".

    שינפלד הסביר את מאמרו בעיתון ואמר, "השוואתי את ליברמן ב'המודיע' לגבלס הנאצי, אחרי שהוא קרא לזרוק אותנו למזבלות, במריצות היו לוקחים את המתים באושוויץ וזורקים את גופותיהם לשריפה בקרימטוריום. אני אב שכול ותורם למדינה יותר ממנו – והוא שונא אותי. ישראל ביתנו מאיימת לתבוע אותי, אבל אני לא מפחד. הממשלה הזאת רצה לרמאללה. הפוליטיקאים של פעם לא דיברו כך עלינו".

    היום ליבמן יושב עם מטיפים לרצח יהודים והוא שר אוצר בזכותם, ועם חרדים הוא לא רוצה לשבת, הוא מעדיף שונאי ישראל. זה לא משנתו של גבלס מועתקת זה פשט של גבלס בלי מדרשים ובלי לימודים – זה הדבר עצמו. הוא רוצה לייבש את עולם התורה, דבר ראשון ששר אוצר של מדינה מוכת מגיפה עם איום קיומי הולך קודם כל לייבש את עולם התורה. גבלס וחבירו שנה לפני השואה הלכו ושרפו את כל בתי הכנסת בליל הבדולח".

    "

    מכתב ההתראה



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בא נתחיל עם האביב הערבי רק שהפעם זה יהיה יהודים
      מהפכה צבאית כן ועכשיו