הסתה חמורה: לפיד: "צאצאיו האידיאולוגיים של יגאל עמיר יכלו להיות שרים"

    איתי גדסי 1 Comment on הסתה חמורה: לפיד: "צאצאיו האידיאולוגיים של יגאל עמיר יכלו להיות שרים"
    צילום: פלאש 90
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין בושה: ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד נאם היום (שני) בישיבת האבל המיוחדת לזכרו של יצחק רבין ז"ל, בדבריו הקשים שכוונו כנגד סיעת הציונות הדתית אמר לפיד כי  "בלי נס ממשלת השינוי, צאצאיו האידיאולוגיים של יגאל עמיר שיושבים בכנסת היו עכשיו שרים". בתגובה חברי הכנסת מהאופוזיציה תקפו את שר החוץ על דבריו החמורים כנגד הציונות הדתית.

    לפיד אמר בנאומו בכנסת, "רבין נרצח בידי מי שלא היה מוכן לקבל את הדמוקרטיה הישראלית. יגאל עמיר רצה לרצוח את הדמוקרטיה. אם מישהו אומר לעצמו שהרוב לא קובע – הוא לא באמת במחנה הלאומי, הוא לאומן קיצוני ומסוכן. במקום לאהוב את המדינה – הוא שונא את כל מי שלא חושב כמוהו".

    לפיד המשיך בדבריו ההסתה החמורים ואמר, "לאומנים קיצוניים הם לא פטריוטים, לאומנות קיצונית היא לא אהבת הארץ, היא סחיטה באיומים. צאצאיו האידיאולוגיים של יגאל עמיר יושבים היום בכנסת, מקבלים לגיטימציה, אורחים בכל האולפנים. אם לא חוללנו את הנס של ממשלת השינוי הם היו עכשיו בממשלה".

    בתגובה נמסר הציונות הדתית: "נפתלי בנט השלים היום את המהפך. בנט חתום ושותף מלא להרס הממלכתיות ופילוג החברה הישראלית ובעיקר להסתה והשנאה נגד הציונות הדתית והימין האידיאולוגי".

    עוד הוסיף, "הוא שהפך את לפיד מקוריוז לשר חוץ וראש ממשלה חלופי והוא חתום על נאום ההסתה והשנאה החצוף שלו. יעידו לחיצות הידיים והחיוכים ביניהם מיד לאחר הנאום. טוב שהמסכה הוסרה היום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש אנשים שיש להם יותר מזל משכל
      אבל הם לא מבינים ששכל לא פחות חשוב…