מחריף המשבר: מתמחים בכ-30 מחלקות יגישו את התפטרותם

    צבי טסלר No Comments on מחריף המשבר: מתמחים בכ-30 מחלקות יגישו את התפטרותם

    רופאים מתמחים בכ-30 מחלקות יגישו את מכתבי ההתפטרות האישיים להנהלות ביה"ח. המשמעות: ברגע שיכנסו המכתבים לתוקף, מחלקות אלה לא יוכלו להמשיך לפעול

    בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחריף המשבר במערכת הבריאות: רופאים מתמחים בכשלושים מחלוקות בבתי חולים ברחבי הארץ הודיעו כי יגישו היום להנהלה מכתבי פיטורין רשמיים במסגרת מחאת המתמחים על מתווה קיצור התורניות.

    היום (שני) בשעה 13:00, יחל השלב הראשון בהתפטרות הרופאים המתמחים. מכתבי ההתפטרות האישיים יוגשו לפי מחלקות- כך שמרגע כניסת ההתפטרות לתוקף, תושבת באופן מלא פעילות המחלקות הרלוונטיות.

    יצויין, כי בשבוע שעבר הגישו המתמחים את מכתבי התפטרותם ההצהרתיים למשרד הבריאות, שאינו המעסיק שלהם. כעת בכוונתם להגיש את התפטרותם בפועל.

    בין היתר יוגשו מכתבי התפטרות של מתמחים מ- 12 מחלקות פנימיות, 7 מחלקות נשים, 4 מחלקות ילדים, 3 מחלקות כירורגיות, 2 מחלקות לרופאה דחופה, 2 מחלקות נוירולוגיה, מחלקת פסיכיאטריה. שמות ביה"ח יפורסמו, עם הגשת המכתבים.

    בארגון המתמחים מרשם מבהירים כי, במידה ולא ישתנה המתווה לקיצור תורנויות, יוגשו בימים הקרובים, מכתבי התפטרות בעשרות מחלקות נוספות ברחבי ביה"ח בארץ.

    ארגון הרופאים המתמחים "מרשם": "היום יוגשו להנהלות ביה"ח מכתבי התפטרות אישיים של מאות מתמחים ומתמחות. בימים האחרונים נעשה מצידנו מאמץ כנה מול השר הורוביץ ומשרד הבריאות אך לצערנו הרב, לא היתה כל התקדמות. למעשה, לאורך כל השבועות האחרונים, למעט פגישה חטופה, שר הבריאות הדיר עצמו מהמגעים איתנו. מאלצים אותנו להגיע לצעד החריג של הגשת מכתבי התפטרות אישיים, לרגע לא האמנו שנגיע ליום הקשה הזה. המחוייבות שלנו הינה למטופלים שלנו, אלה ששמים בידינו את חייהם- לא נוכל להמשיך לתת להם את הטיפול הרפואי שמגיע להם, לא נוכל להמשיך לסכן אותם ואת עצמנו בתורנויות של 26 שעות. הגיע הזמן ששר הבריאות יתעורר, בעוד 14 ימים יחלו מכתבי ההתפטרות של השלב הראשון להיכנס לתוקף".



    0 תגובות