מאבק בתי העלמין: "השחיתות פה מסריחה מכל כיוון"

    מהדורת הבוקר No Comments on מאבק בתי העלמין: "השחיתות פה מסריחה מכל כיוון"

    ראש לשכת ראש העיר בני ברק, גודי סילמן תקף במילים קשות בשיחה עם 'קול חי': "השחיתות פה מסריחה מכל כיוון. מדובר פה על מסע עבריינות ובריונות של גחש"א תל אביב בגיבוי עסקן פוליטי"

    בית עלמין. אילוסטרציה צילום: Esther Rubyan/FLASH90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש לשכת ראש העיר בני ברק, גדליהו (גודי) סילמן שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, על המאבק סביב נושא הקבורה: "ראש העיר הוביל מהלך הכרחי וחיוני לקבורת חינם עבור תושבי העיר, אתה לא מאמין כאשר אתה רואה שיש עסקנים פוליטיים שחוברים לבעלי אינטרסים כלכליים ומנהלים מאבק נגד הקבורה של תושבי עירם, אני מאוד מקווה שהם יתעשתו ויתעלו מעל האינטרסים".

    צילום: Esther Rubyan/FLASH90

    סילמן תקף במילים קשות: "גחש"א תל אביב עושים "הרצחת וגם ירשת". לפני עשר שנים התקבלה ההחלטה שעוברים לקבורת קומות. הם לא יספרו לי ולך מי הוביל את ההחלטה הזו ולמי זה היה הכרח וצורך מאוד ספציפי לעבור לקבורת קומות. השחיתות פה מסריחה מכל כיוון. מדובר פה על מסע עבריינות ובריונות של גחש"א תל אביב בגיבוי עסקן פוליטי".

    לדבריו "אם תושבי ב"ב היו מודעים למה שאנחנו יודעים, לאותן התכתבויות, הם לא היו ישנים בלילה מרוב זעם".

    עוד הוסיף סילמן: "אחרי שהם הובילו את אותה החלטה, זה לא הספיק להם. כאשר הם מנהלים מאבק משפטי נגד אותה החלטה של עיריית בני ברק לקבורה בחינם עבור תושבי העיר, אותה חבורה מתסיסה את ראש עיריית פתח תקווה כאילו מישהו מתכוון לקבור את מתי בני ברק בעירו. רמי גרינברג מוטרף מהעניין ומנסה לפנצ'ר את הדבר הזה, לקח זמן עד שהוא הבין שהוליכו אותו בכחש".

    "עו"ד יואב ללום וחבר משרדו לשעבר, עו"ד נוסף עתרו נגד עיריות בני ברק ואלעד. בוא נניח שמישהו מממן את המאבק נגד הקבורה לתושבי בני ברק, מעניין לראות שעסקן פוליטי שמשתייך לאותה חבורה בחר להתנגד בהצבעה בעירייה, למרבה הזעזוע, לחבור לאותה חבורה שמוכנה לבגוד בערכיה תמורת בצע כסף".

    יצחק חלה, יו"ר 'ועד התושבים לתכנון שפוי' באלעד, עלה לשידור והסביר את התנגדותו להחלטה של עיריית בני ברק לטמון את מתיה בבית העלמין באלעד. הוא הסביר כי בית העלמין באלעד נועד מלכתחילה לתושבי העיר בלבד. הוא סיפר כי בסמוך לשם מוקדם בית עלמין שמיועד גם לתושבי ערים אחרות. חלה טען כי בית העלמין נועד לשרת את תושבי אלעד למשך 25 שנים ואם מתי בני ברק יטמנו בבית העלמין, יהיה זה על חשבון תושבי אלעד.

    צילום: Esther Rubyan/FLASH90

    עו"ד יואב ללום מסר בתגובה: "עו"ד אטיאס שעתר בשם חברה קדישא תל אביב, מעולם לא היה חלק ממשרדי לא בעבר ולא בהווה, דבר המלמד על קלישות טענותיו של גודי סילמן.

    ככל שכנות טענותיה של עיריית בני ברק למחסור במקומות קבורה, היא יותר ממוזמנת להשיג שטחים נוספים מהמינהל או משכנותיה או לוותר על כמה ממגדלי בסר לטובת בית קברות ולא לנצל את משאבי הקרקע המוגבלים מאוד של תושבי אלעד, לצרכיהם".



    0 תגובות