ח"כ מרגי: "המטרה של הרפורמה היא אחת – פגיעה ברבנות הראשית"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מרגי: "המטרה של הרפורמה היא אחת – פגיעה ברבנות הראשית"

    ח"כ יעקב מרגי בשיחה עם 'קול חי': "הרפורמה הזו תייקר את מחירי הכשרות. כל הסיפור הוא הפרטה. לא מעניין אותם לא הכשרות ולא יוקר המחיה, מה שמעניין אותם זה רק מה שהשמאל והרפורמים רוצים כבר שנים – 'ביטול המונופול של הרבנות הראשית', כפי שהם מכנים את זה. זה מה שעושה הרפורמה"

    יעקב מרגי צילום: פלאש 90
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יעקב מרגי שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, על רפורמת הכשרות: "תוך כדי הדיונים גם הם רואים שזה לא יוזיל את יוקר המחיה, להיפך, הרפורמה הזו תייקר את מחירי הכשרות. כל הסיפור הוא הפרטה. לא מעניין אותם לא הכשרות ולא יוקר המחיה, מה שמעניין אותם זה רק מה שהשמאל והרפורמים רוצים כבר שנים – 'ביטול המונופול של הרבנות הראשית', כפי שהם מכנים את זה. זה מה שעושה הרפורמה".

    מרגי התייחס לרכבת האווירית של שרי הממשלה לדובאי: "כל הנסיעות של השרים לדובאי זה זלזול ובזבוז כספי ציבור. בימים שהמדינה מעבירה תקציב עם מיסים ועם גזירות על ציבורים רחבים, לבזבז ככה מיליונים על נסיעות זה פשוט זלזול".

    מרגי שיבח את התקשורת החרדית: "זו ההזדמנות לשבח אתכם שאתם לפחות מציפים את העוולות ואת הצביעות של הממשלה הזו. איפה נעלמו ונאלמו ערוצי התקשורת החילוניים. הפיה שלטונית על ידי התקשורת".

    הוא נשאל האם הוא מצטער כל כך, שבזמן שהם היו בממשלה – הם לא נהגו בדורסנות כלפי האופוזיציה: "להפך, אני גאה בכך שלא התנהגנו כמותם. אני רואה את כל ההתנהלות שלהם ורואה איך אנחנו נהגנו באחריות".



    0 תגובות