שובת רעב כבר 19 יום בשל התעמרות באנשים בעלי אוטיזם בתפקוד נמוך

    אסתי פלד No Comments on שובת רעב כבר 19 יום בשל התעמרות באנשים בעלי אוטיזם בתפקוד נמוך

    עמנואל כהן אב לבן בעל אוטיזם בתפקוד נמו, שובת רעב כבר 19 יום בשל תנאי המדינה, לאנשים המיוחדים בגילאי 21 ומעלה, "מעסיקים אותם במרכזים בעבודה קשה ששוברת אותם גופנית ונפשית" עמנואל מספר על הפתרון שבנה בשביל בנו ועל סירוב המדינה לתקצב את המקום. בנוסף 2 אמהות לבעלי ילדים מיוחדים סיפרו על ההתמודדות הקשה

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עמנואל כהן ששובת רעב כבר 19 יום כנגד התעמרות המדינה בילדים עם אוטיזם בתפקוד נמוך, בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" מסביר עמנואל את הסיבה לשביתת הרעב, "מדובר בהפרות זכויות אדם הקבוצתית החמורה ביותר במדינית ישראל. לוקחים את הבנים שלנו שבתקופת בית ספר עשו הכל לקדם אותם ופתאום בגיל 21 מכניסים אותם למרכזים שעושים עבודה סזיפית וקשה, כמו הרכבת קופסאות חשמל וזה מנוון אותם גופנית ונפשית ולא מקדם אותם".

    עמנואל הוסיף וסיפר על הפתרון שבנה בשביל בנו וילדים אחרים, "זה בלתי אפשרי וזה מזעזע שזה לא מזעזע אף אחד. אני הקמתי לבן שלי מקום שמראה שאפשר לעשות אחרת, במודל שלי בקיבוץ רמת רחל, הקמנו מקום שיש חוות חיות, קונים ארוחת בוקר ומכינים לבד, אח"כ הולכים לטיפול בחיות, לפעמים הם רוכבים על סוסים. הם יכולים לשחות בבריכה של הקיבוץ פעם בשבוע".



    0 תגובות