ח"כ פינדרוס בריאיון: "יש שרים בליכוד שלא יודעים מה זו וועדה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס בריאיון: "יש שרים בליכוד שלא יודעים מה זו וועדה"

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס בראיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס למחלוקת מול הליכוד על איוש הוועדות והמלחמה על הזהות היהודית של מדינת ישראל

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למתיחות הקלה באופוזיציה לאור השתתפות נמוכה של חכי"ם מהליכוד בוועדות הכנסת ותלה זאת בהיעדרותו של מרכז באופוזיציה ח"כ יריב לוין היושב שבעה על אביו, והוסיף כי הרבה שרים לשעבר מהליכוד כלל לא מכירים את עבודת הוועדות.

    לדברי פינדרוס הקואליציה מתנהלת בדורסנות, "הרוב הקואליציוני נדרס את האופוזיציה, גם אם אתה מגיע לוועדה אין אפשרות לגייס רוב ולכן אין טעם לנהל מלחמה. יש שרים בליכוד שלא יודעים מזה וועדה והם חייבים לקחת חלק בוועדות".

    פענדרוס הגן על ר"ע ב"ב שנפגש עם השרה שקד ואמר, "מועצת גדולי ישראל הוציאה מכתב שמה שצריך לדאוג לצרכים של הציבור יש לפגוש שרים ונציגים. כן ראש עיר חייב לפגוש את שרת הפנים".

    פינדרוס התריע וסקר את המאבק כנגד פרצות בחומת היהדות, "אנחנו צריכים לדעת שאי אפשר לתת לממשלה הזאת לגיטימציה. זה ממשלה הורסנית. נעשה הכל שלא יקבלו הכרה בכותל. גם התקציב הישיבות שהוגש לכנסת אמור לחזור כמו שהיה ולא יפגע".

     



    0 תגובות