דיווח: ישראל משנה את עמדתה על הסכם הגרעין; נתניהו: "המדיניות של בנט מסוכנת"

    שלמה ריזל No Comments on דיווח: ישראל משנה את עמדתה על הסכם הגרעין; נתניהו: "המדיניות של בנט מסוכנת"

    לאחר הסכם מדינית "אין הפתעות" בין ישראל לארה"ב, ב-CNN דווח כי ראש הממשלה בנט משנה את עמדתהשל ישראל בנוגע להסכם הגרעין מול איראן. נתניהו תקף בחריפות וכתב, "המדיניות של בנט מסכנת את ביטחון ישראל"

    צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת התקשורת האמריקנית CNN דיווחה כי ראש הממשלה נפתלי בנט משנה את עמדתה של ישראל לגביי הסוגייה האיראנית בעדינות. חילופי השלטון בישראל לא רק הסתמנו כעליית השמאל בישראל אלה כשינוי דרמטי במדיניות החוץ, אם עד היום נתניהו הראה התנגדות נחרצת להסכם הגרעין מול אופציה של תקיפת צבאית כנגד מתקני הגרעין.

    שר הביטחון אמר לאחרונה בריאיון למגזין אמריקני כי "יכולה לחיות עם הסכם גרעין חדש", בנוסף אמר גנץ כי הוא מסכים עם "הגישה האמריקנית הנוכחית להחזיר את תוכנית הגרעין האיראנית לקופסה".

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אמר בתגובה: "זאת החלטה שגויה ומסוכנת. בנט בחר "להכיל" את הגרעין האיראני, התחייב לנשיא ארה"ב ביידן שלא לפעול פומבית נגדו, והתחייב למדיניות ״אין הפתעות" במסגרתה ישראל מתאמת מראש כל פעולה צבאית נגד הגרעין האיראני".

    עוד הוסיף נתניהו, "הסכם הגרעין המסוכן הוא אסון לישראל. הוא יבטיח לאיראן ארסנל של פצצות גרעין בהכשר בינלאומי. אסור ״להכיל״ אותו ויש להיאבק נגדו בכל דרך. המדיניות של בנט מסכנת את ביטחון ישראל".



    0 תגובות