ח"כ רגב: "אחרי עידן נתניהו אתמודד על ההנהגה, עד אז אתמוך בו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רגב: "אחרי עידן נתניהו אתמודד על ההנהגה, עד אז אתמוך בו"

    ח"כ מירי רגב בשיחה עם 'קול חי': "ביביסטים זה לא תואר גנאי. אני חושבת שנתניהו הוא אחד המנהיגים הגדולים שהיו בישראל. המדינה הגיעה להישגים נפלאים איתו ב-12 הנשים האחרונות"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מירי רגב מתייחסת לכינוי שהוצמד לציבור מצביעי הליכוד המגדירים את עצמם 'ביביסטים': "זאת לא פעם ראשונה, היום אנחנו וולגרים, פעם אחרת בוטים ופעם מנשקי מזוזות. זה לא מפתיע אותי הכינויים שמצמידים לנו בשמאל. הסיבה לכך היא שהם לא יכולים להתמודד איתנו עניינית".

    בשיחה עם אבי רבינא במהדורת הצהריים, תקפה רגב בחריפות את ממשלת בנט: "בנט איבד את הבייס שלו, הוא אדם מסוכן שלא מחוייב כעת לציבור. זה ראש ממשלה בלי אמון. הוא לא מתגאה במה שיש לנו בישראל, הוא הולך לאו"ם ומדבר נגד מערכת הבריאות. הוא נוכל שנמצא שם על זמן שאול".

    היא התייחסה להכרזת הניצחון על הגל הרביעי של הקורונה: "אם הם ניצחו את הדלתא זה בגלל הבוסטר, אילולי הבאנו אותו גם זה לא היה קורה וחבל שהוא חיכה עם זה. היינו נמנעים גם מ-1500 מתים. הבאנו לו מדינה עם אפס נדבקים. הוא לא יכול להתהדר במה שלא שלו".

    "ביביסטים זה לא תואר גנאי", אמרה המשך הריאיון: "אני חושבת שנתניהו הוא אחד המנהיגים הגדולים שהיו בישראל. המדינה הגיעה להישגים נפלאים איתו ב-12 הנשים האחרונות".

    לדבריה "בנט אדם חסר ביטחון וחסר יכולת לנהל מדינה. הוא לא מנהיג, אלא מונהג. הוא יחד עם שקד וסער העלו את השמאל לשלטון. השמאל לא היו מגיעים לשם בלעדיו".

    היא נשאלה על התמודדותו של אדלשטיין מול נתניהו והשיבה שזו זכותו: "זה רק מראה שאנחנו מפלגה דמוקרטית. הייתה לי איתו שיחה ארוכה לפני שהוא הודיע על ההתמודדות ואמרתי לו שהוא עושה טעות כי כל מי שיתמודד היום מול ביבי יפסיד. היום רואים את הרפיסות של בנט ומתגעגעים לנתניהו".

    עם זאת, אמרה: "אני לא רואה מקום לפריימריז היום. שיהיו ברגע שיהיו בחירות. נתניהו מנצח ברוב מוחץ את כל מי שמתמודד מולו".

    עוד אמרה בריאיון: "אני לא מאמינה לסקרים, אני חושבת שנגיע ל-61 מנדטים לגוש הימין. יש דמוקרטיה במדינת ישראל. הציבור בוחר פעם אחר פעם בנתניהו. מצביעי הימין האמינו לבנט שלא יישב עם לפיד ובחרו בו רק בגלל זה".

    היא הצהירה כי לאחר עידן נתניהו, היא תתמודד על הנהגת הליכוד לצד אדלשטיין, ברקת, כץ וארדן: "יום אחרי נתניהו, אני מתכוונת להתמודד. כל עוד נתניהו נמצא, אני איתו".

    היא התייחסה לעניין חלוקת הוועדות: "לאופוזיציה יש זכות ייצוג הולם בוועדות השנים. ככה היה לאורך השנים. לא יכול להיות שיתנו לנו ייצוג כמו למפלגות הקטנות. בג"ץ עדיין לא נתן תשובה".

    הא נשאלה על עמדתו של ח"כ גפני, שצריך לוותר בעניין הזה ולהגיע לוועדות בכל זאת ואמרה: "אני חושבת שגפני אדם חכם ומבין מה שאנחנו מבינים, מה יקרה אם נחכה עוד חודש?"



    0 תגובות