פלח שוק – פינת הצרכנות לראש השנה

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות לראש השנה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    yahaz arizot colaלקראת השנה החדשה יוצאת 'קוקה-קולה' עם מארזי חג בעיצוב חגיגי בהם בקבוקי חג מוגדלים של 1.75 ליטר – כשתוספת המשקה היא מתנת החברה לכבוד השנה החדשה. בחברה מדגישים כי רוכשי המארזים יוכלו ליהנות מ-1.5 ליטר מתנה במארז שישייה, או מ-2 ליטר מתנה במארז שמיניה.

    לקראת החגים נפתחה מחלקת בשר טרי בסניף 'יש חסד' ברחוב שלמה המלך בבני-ברק בכשרות מהודרת – קהילות. מ'יש חסד' נמסר כי סניפי הרשת תוגברו באנשי הצוות על מנת לעמוד בביקושים הגבוהים לקראת החגים.

    KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAב'דואר ישראל' מציינים עלייה של כ-30 אחוז בהזמנת שליחים, באמצעות שירות השליחים של החברה "קו עסקים שירותים מהירים" לקראת חגי תשרי. גופים רבים עושים שימוש בשירות למתנות החג. גיל מלכה, מנהל קו עסקים – שירותים מהירים מסר: "הגידול מלמד על האמון של החברות והארגונים בשירות השליחים של חברת דואר ישראל".

    עמינח 2'עמינח' מציגה מגוון חדרי שינה ומזרנים לקראת החגים. בחברה מדגישים כי מושקעים משאבים רבים, זמן ומחשבה בפיתוח טכנולגיות חדשות למזרנים וכי מזרני 'עמינח' הם היחידים שאושרו ע"י 'האגודה הישראלית לכירופרקטיקה' – המומחים לבריאות הגב.

    סולגאר - מזון מלכות'סולגאר' מציגה לקראת ראש השנה את כמוסות 'מזון מלכות' אשר, לדברי החברה, מכילות את מעלותיו התזונתיות של הדבש – מקור טבעי ועשיר במיוחד לוויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, סטרולים, חומצות שומן, פחמימות ורכיבים נוספים, כגון גלובולינים, המסייעים בחיזוק מערכת החיסון. ב'סולגאר' ממליצים ליטול את 'מזון מלכות' כהשלמה תזונתית, כמקור לאנרגיה והפחתת עייפות וכרכיב לחיזוק מערכת החיסון.

    sano sushi mapiotלקראת החגים 'סנו' מציגה את 'סנו סושי מפיות ג'מבו' – מפיות ענקיות לאירוח. המפיות עשויות משתי שכבות נייר רכות וגדולות במיוחד. את המפיות ניתן להשיג במגוון צבעים ובאריזה של 50 יחידות. בחברה מדגישים כי 'סנו סושי מפיות ג'מבו' כמו יתר מוצרי הנייר של סנו מיוצרים ללא חשש גניזה או חילול שבת.

    'איקאה' מציעה מוצרים לשולחן החג במחירים משתלמים. החברה מציעה מגוון רחב של כלי אירוח ומתנות בהם: סטים של כלים, כוסות, קערות הגשה, תבניות, מחבתות, סכו"ם ועוד. בנוסף, מציעה 'איקאה' פתרונות לעיצוב שולחן החג כמו אגרטלים דקורטיביים, קערות הגשה שונות ומגוון רחב של דקורציות.

    אלדן - מתחם השכרהב'אלדן' תיגברו את צי הרכב בסניפים החרדיים לקראת החגים. התגבור התבצע במגוון רחב, החל ממכוניות קטנות, משפחתיות ועד מיני וואנים. ב'אלדן' ממליצים להקדים את ההזמנות לחגים, על מנת להבטיח את קבלת הרכב הרצוי.

    לקראת החגים המאופיינים בהוצאות גדולות, מציע 'דיסקונט' 'הלוואת חגים' המיועדת לכל מטרה, ו'הלוואת חופשה שנתית' המיועדת למימון חופשה משפחתית מדי שנה. במסגרת 'הלוואת חגים' ניתן ליטול הלוואה של עד 100,000 ₪ עד לתקופה של 60 חודשים עם אפשרות לגרייס עד חודשיים. ההלוואה תינתן בריבית שנתית משתנה החל מפריים +2.25% בהתאם לפעילות הלקוח בבנק. במסגרת "הלוואת חופשה שנתית" ניתן ליטול הלוואה של עד 60,000 ₪ עד לתקופה של עד 12 חודשים. ההלוואה תינתן בריבית שנתית משתנה החל מפריים +2% בהתאם לפעילות הלקוח בבנק. בנוסף 'דיסקונט' מציע למחזיקי 'מפתח דיסקונט' הנחות מוגדלות במגוון רשתות מתחום הבית לקניות החג. המבצע עד כ"ו תשרי תשע"ד (30.9.13).



    0 תגובות