שריפה בקלנסואה, חיסול בסוריה | סיכום חדשות השבת

    אתר קול חי No Comments on שריפה בקלנסואה, חיסול בסוריה | סיכום חדשות השבת

    ילד בן 10 נפצע מגובה בבני ברק | מחבל סורי שישב בכלא הישראלי נהרג בתקיפה המיוחסת לצה"ל מעבר לגבולות סוריה | עוד משבר בקואליציה | סיכום חדשות השבת

    המבזקים של קול חי צילום: קול חי
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תורני השבת של ארגון הצלה בני ברק הוזעקו סמוך ליציאת שבת לרחוב הרב הלפרין בעיר בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לילד כבן 10 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

     

    במהלך ליל שבת התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז דן כי מערכת ספרינקלרים פועלת בישיבה ברחוב עזרא בבני ברק ועולה משם עשן. צוותים בפיקודו של מפקד המשמרת להב סאפי אבו רוקון שהגיעו למקום זיהו עשן מאחד החדרים והבחינו כי מערכת המתזים אכן פועלת במבנה.

    הלוחמים שפרצו למבנה, הגיעו אל החדר בו היתה הבעירה ודיווחו כי הבעירה כובתה ע"י מערכת המתזים.
    בזכות פעולה אפקטיבית של המתזים נמנעה שריפה גדולה במבנה היות ומטען האש הפוטנציאלי בקומת השריפה היה גדול. בדרך נס, לא היו נפגעים בנפש ונזק נגרם לרכוש בלבד.

     

    דיווח ברשת אלמיאדין הלבנונית: מדחת סאלח שישב בעבר בכלא הישראלי נהרג כתוצאה מתקיפה ישראלית בשטח סוריה, מול מג'דל שמס. סאלח ישב בכלא הישראלי על מעורבות בפעילות חבלנית נגד ישראל ונדון ל-12 שנות מאסר, זאת לאחר שהצטרף לחוליית ״תנועת ההתנגדות הסורית בגולן״.

     

    שריפה גדולה בקלנסואה: שריפה גדולה פרצה היום בקניון בעיר, בעקבות השריפה עשן שחור התיימר מעל מרכז הקניות ונפלט חום רב. צוותי כיבוי רבים שהגיעו לזירה פינו את המבקרים הרבים מחשש לקריסת המבנה. באירוע לא דווח עד כה על נפגעים או לכודים.

     

    בכירים ברע"ם אומרים שהממשלה צריכה למצוא פתרון לשתי סוגיות מרכזיות כדי להשלים את הקדנציה: החשש מערעור הסטטוס קוו בהר הבית, והניסיון להגיע הסדרה ארוכת טווח בעזה. הדרישות יעלו רק אחרי אישור התקציב. ברע"ם זועמים על איילת שקד ויפעת שאשא ביטון, הם טוענים ששרת הפנים שקד "תוקעת מקלות בגלגלים" של תוכנית החומש הכלכלית למגזר הערבי ומעכבת אותה.

     

    ניצב ג'מאל חכרוש, הממונה על אגף סיכול הפשיעה ביישובים הערביים במשטרה: התייחס היום לאמירתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' לח"כים הערבים: "מאדם אחר הייתי נעלב, ממנו לא. הוא לא שווה את ההתייחסות". ביום רביעי אמר סמוטריץ' במליאת הכנסת לחברי הכנסת הערבים: "אתם פה בטעות כי בן גוריון לא גמר את העבודה ב-48".

     

    הירידה בתחלואה: שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מתכנן מספר הקלות נוספות בהגבלות הקורונה, הורביץ יבקש להמתין שירד מתחת ל-1,000, ולאחר מכן יורה להסיר לגמרי את מגבלות ההתקהלות. תמונת המצב העדכנית:

    3,827,750 מתחסנים מנה שלישית.
    5,697,255 מתחסנים מנה שנייה.
    6,201,068 מתחסנים מנה ראשונה.

    חולים קשה אתמול, לפי קבוצות גיל לכל 100 אלף :
    •בני 60 ומטה:
    לא מחוסנים – 5.1
    מחוסנים ללא תוקף – 1.7
    מחוסנים – 0.3
    •בני 60 ומעלה:
    לא מחוסנים -94.1
    מחוסנים ללא תוקף -21.3
    מחוסנים -3.7

    1,560 מאומתים חדשים אתמול (15.10).
    98,043 נבדקים לגילוי הנגיף אתמול (15.10).

    היום, 16.10 נכון לשעה זו:
    382 חולים שמצבם מוגדר קשה.
    166 מונשמים.
    7,983 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

    .



    0 תגובות