ח"כ שיקלי: "בנט לא שונא חרדים, כנראה הוא פשוט מחפש מצביעים"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ שיקלי: "בנט לא שונא חרדים, כנראה הוא פשוט מחפש מצביעים"

    ח"כ עמיחי שיקלי בשיחה עם 'קול חי': "אני לא חושב שיש בבנט שנאה לציבור החרדי, במקסימום יכול להיות שהוא מחפש את ה'בייס' (קהל המצביעים) הבא שלו באזור של יש עתיד וישראל ביתנו"

    עמיחי שיקלי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ עמיחי שיקלי מתייחס להתבטאותו של ראש הממשלה, נפתלי בנט לפיה יש להגביל את כוחם הפוליטי של החרדים: "עם כל כמה שאנחנו טעונים ומאוכזבים, אני לא חושב שיש בבנט שנאה לציבור החרדי, במקסימום יכול להיות שהוא מחפש את ה'בייס' (קהל המצביעים) הבא שלו באזור של יש עתיד וישראל ביתנו".

    הוא הוסיף: "יש לרב קוק מאמר מאוד יפה שבנט הביא את דבריו ודבר אחד היה חסר, להגיד את הדברים בשם אומרם".

    "אני ממש לא מסכים עם האמירה הזו", אומר שיקלי בריאיון ליעקב ריבלין ואבי בלום בפילפוליטיקה. "ברור שהמרחב הפוליטי הוא מרחב של פשרות, אבל אני לא חושב שצריך להגביל את הכוח הפוליטי של החברה החרדית. הכוח הזה נגזר קודם כל מהדמוגרפיה וגם מהמוטיבציה שלהם להשפיע".

    עוד הוסיף שיקלי: "אמנם אני הייתי רוצה לראות את החרדים משתדלים יותר – אם זה בשירות אזרחי, לאומי או צבאי ומשתלבים יותר בשוק התעסוקה, אבל אני לא חושב שצריך להגביל את כוחם".

    הוא תקף את הממשלה: "הם מתפשרים כל הזמן, בעיקר מול רע"מ. שהיא לשון המאזניים. אני רואה דינמיקה שמזכירה כדור שלג, "מצווה גוררת מצווה". ככל שהימים חולפים זה ילך ויהיה יותר גרוע".

    הוא פירט: "במדיניות החוץ אנחנו רואים את לפיד מגיע לארה"ב ובלינקן מודיע על הקמת קונסוליה פלסטינית בלב בירת ישראל ובכך לקעקע את ההכרה בירושלים עם העברת השגרירות. להערכתי נתניהו לא היה מאפשר מצב כזה, וזה היה גורר מהומה אבל זו הפרת ריבונות. איזו מדינה תסכים שמדינה אחרת תקים לה שגרירות של ישות לא קיימת בלב בירתה ללא הסכמתה?"



    1 תגובות

    מיין תגובות