דרעי יוצא נגד אדלשטיין: "מקווה שהוא לא מתואם עם סער"

    אסתי פלד No Comments on דרעי יוצא נגד אדלשטיין: "מקווה שהוא לא מתואם עם סער"

    יו"ר ש"ס תוקף את ח"כ אדלשטיין על רק כוונתו להתמודד מול נתניהו: "לא מבין את העיתוי ולא מה התועלת". עם זאת הוא מעריך כי אדלשטיין לא יערוק: "הוא בחור חכם". וגם – דרעי טוען בנחרצות: "גם אם נתניהו יעזוב, הם לא יפרקו את הממשלה ויבואו אלינו. זה שטויות"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי העניק הערב ריאיון עומק לתוכנית פילפוליטיקה בהגשת יעקב ריבלין ואבי בלום. דרעי תקף את ההחלטה של ח"כ אדלשטיין להתמודד נגד נתניהו על הנהגת הליכוד. "יולי ידי שלי ואני מחבב אותו. עבדנו יפה מאוד בתקופת הקורונה", פתח דרעי. "צר לי, אני באמת לא מבין את העיתוי ומה המטרה והתועלת שבעניין הזה".

    דרעי הסביר: "נניח שנתניהו היה עכשיו קם בבוקר אחד ופורש. הליכוד היה יוצא לפריימריז ולא משנה מי נבחר. אני שואל אתכם, האם הממשלה הזו באמת תתפרק לפתע? ראיתי את גדעון סער, שהיה הראשון להגיב על הדברים של אלדשטיין ואני מקווה שאין תיאום ביניהם – 'אם נתניהו זז הכל פתוח', אבל תוך כדי דיבור הוא הבהיר שהם לא יפרקו את הממשלה".

    "אז אני שואל? נניח שנתניהו הלך והליכוד בחר מועמד אחר – בנט יתפטר מחר? לפיד יוותר על הרוטציה? סער יוותר על כל הנדוניה שלו שם בפנים? מאיפה הבדיחה הזו", אומר דרעי.

    עם זאת, הוא העריך שאדלשטיין לא יערוק ולא יקים מפלגה חדשה: "הספקתי קצת להכיר את הליכוד מבפנים, אין מצב שיהיו שם עריקים. הליכוד היא היום המפלגה הגדולה, היציבה, הדמוקרטית – שרק הולכת וגדלה. כל מי שעוזב את הליכוד, במשל אפשר לומר: מחליף חיי נצח בחיי שעה – ואדלשטיין בחור חכם. אני לא חושב שהוא יעשה את זה".

    דרעי המשיך והסביר את עמדתו: "אנחנו לא במערכת בחירות. המשימה שלנו עכשיו היא להפיל את הממשל הזו ובשביל זה צריך אופוזיציה חזקה ומלוכדת. אני עושה מאמצים אדירים על מנת להוכיח שאנחנו 59 וחסר לנו רק מנדט אחד כדי להפיל את התקציב".

    הוא סיפר: "אתמול בלילה הייתי צריך להקדיש הרבה מאוד זמן לחברה מהרשימה המשותפת ולאחרים, שאמרו לי איך אתה אומר שאנחנו 59, תראה מה קורה בליכוד. לכן בחודש הזה אנחנו חייבים לעשות הכל ולגייס אולי את האצבע הנוספת היחידה כדי להפיל את הממשלה ואחר כך שיהיו בחירות ושיחליטו מה שיחליטו. בסוף הליכוד היא מפלגה דמוקרטית ושהם יחליטו מה שהם רוצים. אבל כעת אנחנו לא נמצאים שם".

    דרעי שב והדגיש: "אלו שחולמים שאם ביבי הולך הכל יתפרק ומפלגות הקואליציה יבואו לעשות איתנו ממשלה – זה שטויות. כל אחד מבין שלפיד לא יוותר על רוטציה, ליברמן לא יוותר על האוצר ובנט לא יוותר על ראשות הממשלה. המקסימום זה, במקרה שנתניהו ילך – שאולי חלק מהליכוד יחליט לעזוב את החרדים ולהצטרף לממשלה".



    0 תגובות