ראש עיריית רמלה על פרויקט הדיור לחרדים: "ציבור גדול וחשוב, מגיע לו"

    אסתי פלד 1 Comment on ראש עיריית רמלה על פרויקט הדיור לחרדים: "ציבור גדול וחשוב, מגיע לו"

    ראש עיריית רמלה סיפר ל'קול חי': "אנחנו בשלב מתקדם מאוד. התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית – ואז אם במשך 60 יום אין התנגדויות אפשר להגיש בקשות להיתרי בניה. מגיע לציבור הזה שמקופח שנים רבות. הציבור החרדי הוא ציבור גדול וחשוב"

    אתר בניה. אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל / Flash90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יונתן סינדל / Flash90

    ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על פרויקט הדיור המיועד לציבור החרדי בעיר: "מדובר במערב רמלה, צמוד לנאות שמיר. 750 מתוך 1,200 יחידות דיור יהיו בבניינים בני 6 קומות ולא לגובה – באופן שמתאים לקהילה החרדית. יהיו שם את כל המוסדות שהציבור החרדי צריך, כוללים ישיבות ועוד".

    הוא סיפר: "אנחנו בשלב מתקדם מאוד. התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית – ואז אם במשך 60 יום אין התנגדויות אפשר להגיש בקשות להיתרי בניה. סיכמתי עם המינהל שהם כבר יוציאו את היחידות דיור לשיווק. בתוך מספר חודשים מהיום בעזרת ה' נתחיל לשווק דירות". 

    הוא סיפר על הדרך שבה ניתן לייעד את הפרויקט לציבור החרדי באופן שתואם את החוק: "כל יזם יודע מראש שהכל עם מרפסות סוכה, כוללים, אין נסיעות בשבתות. אסור להגיד מכרז רק לחרדים, אבל התנאים מותאמים לאוכלוסייה החרדית. מגיע לציבור הזה שמקופח שנים רבות. הציבור החרדי הוא ציבור גדול וחשוב".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממש מכבד את החרדים!ילדה בחינוך מיוחד חרדי הייתה צריכה להרשם לתיכון חילוני בגלל שלא מסכים לישלוח הסעות לתיכון חרדי מיוחד מחןץ לעיר. קאנטרי יש לו הדתיים מופלים שם רק גקיץ עושים טובה אז יאלה עם התיפיפיות