מתקפת הסייבר על ביה"ח בחדרה: "כנראה שזה ימשך כמה ימים"

    אסתי פלד No Comments on מתקפת הסייבר על ביה"ח בחדרה: "כנראה שזה ימשך כמה ימים"

    ד"ר ארנון בן משה, המנהל התפעולי של בית החולים סיפר ל'קול חי': "למזלנו הרב המכשור הרפואי לא נפגע. אנחנו מצליחים לעשות ניתוחים ובדיקות וכל מה שצריך. הבעיה היחידה שלמעשה הבדיקות נשמרות בשלב הזה רק במכשיר עצמו במקום במאגר המידע בענן וכך ניתן לצפות בהן רק בבית החולים עצמו"

    הלל יפה חדרה צילום: דוברות בית החולים
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות בית החולים

    ד"ר ארנון בן משה, המנהל התפעולי של בית החולים הלל יפה בחדרה שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על מתקפת הסייבר אותה ספג בית החולים: "אנחנו עדין תחת אותה מתקפה וכנראה שזה יקח עוד כמה ימים. למעשה אין לנו מושג אם הוצא מידע מבית החולים. ברגע שזיהינו את המתקפה ניתקנו את בית החולים מהאינטרנט ומאתמול בבוקר מירב המוחות עוסקים בזיהוי התקיפה וניסיון להתמודד איתה".

    הוא סיפר: "למזלנו הרב המכשור הרפואי לא נפגע. אנחנו מצליחים לעשות ניתוחים ובדיקות וכל מה שצריך". הוא הסביר: "אני מדבר על מכשירי סי טי, אמ אר אי, צינתורים ועוד. הבעיה היחידה שלמעשה הבדיקות נשמרות בשלב הזה רק במכשיר עצמו במקום במאגר המידע בענן וכך ניתן לצפות בהן רק בבית החולים עצמו ולא ניתן לשתף תוצאות עם רופאים מרחוק".

    עוד סיפר: "הצוותים שלנו מגויסים כולם מהרגע הראשון כדי להתמודד עם העניין בצורה לא פשוטה, לחזור לעבוד ככה בצורה לא דיגיטלית זה מורכב מאוד. כל הגופים נמצאים פה מאתמול ומטפלים בבעיה".

    הוא נשאל האם בית החולים ישלם כופר לאותם תוקפים ואמר: "נושא הכופר לא בטיפול ובאחריות בית החולים".



    0 תגובות