ח"כ לשעבר דב ליפמן: "אם נכבד אחד את השני, נוכל לחיות באחדות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ לשעבר דב ליפמן: "אם נכבד אחד את השני, נוכל לחיות באחדות"

    ח"כ לשעבר דב ליפמן מיש עתיד שוחח עם 'קול חי': "היו לי המון שיחות עם לפיד ואני שמח שהקו שלו היום הוא מתון יותר ולנסות לחבק ולמצוא שיתוף פעולה"

    צילום: פלאש 90
    15:47
    16.04.24
    אתר קול חי No Comments on "איך סידרת את זה?": מרן הרב אלבז בקטע אדיר מחידון ההלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ לשעבר דב ליפמן מיש עתיד שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ונשאל מה הוא שומע בסביבתו על הממשלה החדשה: "אני שומע שני דברים, מצד אחד אנשים ששמחים שיש ניסיון לשבור קירות ולעבוד ביחד אוכלוסיות שונות ממקומות שונים. יש בזה משהו טוב", אומר ליפמן "ומצד שני אני שומע אנשים שמתוחים יותר".

    ליפמן התייחס לקו שנוקט לפיד בשנים האחרונות: "היו לי המון שיחות עם לפיד ואני שמח שהקו שלו היום הוא מתון יותר ולנסות לחבק ולמצוא שיתוף פעולה". הוא העריך: "אני לא חושב שבנט ילך בכיוון כזה נגד חרדים. הרוח שיש עכשיו היא רוח של ניסיון לעבוד ביחד. אני מקווה שזה ימשיך ככה ולא נראה שום מנהיג שמנסה לשבור את האחדות הזאת".

    לדבריו: "אני חושב יש אפשרות לחיות ביחד, אם אף אחד לא מנסה להפריע לשני. עלינו לכבד ולתת אחד לשני לחיות כל אחד כרצונו ודרכו".

    הוא הוסיף: "ללא ספק במועצות ערים ובממשלה תמיד יהיו ויכוחים וכל אחד יתווכח וינסה להשיג יותר עבור קהילתו, כשאני הייתי בכנסת הרגשתי את זה יום יום – אבל בעיר וביום יום בסוף יש אווירה שלווה. החשוב זה שברחוב אנשים יכבדו אחד את השני. זה מה שניסיתי לעשות כשהלכתי לפוליטיקה בזמנו והצטרפתי ליש עתיד".

    הוא נשאל האם עדיין יש לו קשר ליש עתיד וענה: "אני פרשתי מהמפלגה לפי 3 שנים, אני עוזר היום לעולים. אני מעורב מאוד גם בפרויקטים לתעסוקת חרדים, ומרצה למען ישראל בכל העולם. אני מזמין כל אחד להגיע לבית שמש לבית כנסת שלי ולראות שאפשר לחיות ביחד ואפילו להתפלל ביחד".



    0 תגובות