בית החולים לנשים ויולדות בשיבא ,מוביל עם מספר הרופאים

    עפר גדנקן No Comments on בית החולים לנשים ויולדות בשיבא ,מוביל עם מספר הרופאים

    מגזין פורבס היוקרתי אשר מדרג את הרופאים הטובים בישראל קובע: בית החולים לנשים ויולדות בשיבא ,מוביל עם מספר הרופאים הגבוה ביותר בתחום הנשים בפער גדול מול שאר בתי החולים.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה קורה בשנה הרביעית ברציפות: בית החולים לנשים ויולדות בשיבא מוביל עם מספר הרופאים הטובים ביותר בתחום הנשים, וזאת בפער גדול מול בתי החולים האחרים. מגזין 'פורבס' היוקרתי אשר מדרג בכל שנה מחדש את הרופאים הטובים ביותר בישראל, מציב שוב את הרופאים בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא במקום הראשון והמוביל.

    דירוג הרופאים מתבסס על שיטה של סקירת עמיתים, שבה נאספות מדי שנה המלצות אוביקטיביות מעשרות רופאים מומחים בארץ והוא מאפשר לקבל תמונה אמיתית של רמה רפואית מקצועית בכל תחום, כאשר בשנים האחרונות, שוב ושוב מוביל בית החולים לנשים ויולדות בשיבא עם הרופאים הטובים ביותר בתחום רפואת הנשים.

    פרופ' איל סיון – מנהל בית החולים לנשים ויולדות בשיבא: "אנחנו גאים להוביל את עולם רפואת הנשים בישראל ושמחים עם ההישג החשוב הזה, שבסופו של דבר מהווה הוכחה לכך שבשיבא ניתן לקבל את הטיפול הטוב ביותר עם הרופאים הטובים ביותר. המטופלות שלנו פוגשות את המציאות הזו בכל עת ומאות מכתבי התודה שמקבלים המומחים שלנו בכל חודש, מעידים על כך יותר מכל. אנו נמשיך וניהיה כאן בכדי להעניק את הטיפול הרפואי והמקצועי ברמה הגבוהה ביותר בשביל כולם".

    לצד היותו של המרכז הרפואי שיבא מוביל רפואית – מקצועית, הוא מציע בתוך בית החולים לנשים ויולדות מענה אולטימטיבי גם לציבור המקפיד על ההלכה, עם תנאים לשבת כהלכתה, אוכל למהדרין, מוקד הלכתי המוטמע בתוך המערכת ונותן מענה לרבני קהילות ולמטופלים ואף מתאמת קהילה זמינה לכל עניין וצורך.



    0 תגובות